×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اکرم عفیف هدیه ویژه خود را دریافت کرد

اکرم عفیف هدیه ویژه خود را دریافت کرد، یک هوادار قطری در مراسمی از هدیه ویژه خود به اکرم عفیف به خاطر درخشش در جام ملت‌های آسیا رونمایی کرد.

به گزارش شهر مردم، تیم ملی فوتبال قطر نمایش بسیار خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت.

قطر با درخشش اکرم عفیف فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست برای دومین دوره پیاپی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

اکرم عفیف بیش‌ترین نقش را در قهرمانی قطری‌ها در جام ملت‌ها داشت به طوری که عنوان بهترین بازیکن و گلزن رقابت‌ها را به دست آورد.

درخشش عفیف در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایران باعث شد تا یک هوادار قطری هدیه ویژه‌ای را برای او در نظر بگیرد. عنان الجذنه، هوادار قطری یک شتر از نژاد«قحیدیة» را  که از بهترین نژادهای شتر در قطر است به خاطر نمایش خیره کننده اکرم عفیف در دیدار برابر ایران به این بازیکن هدیه داد.

اکرم حسن عفیف یحیی عفیف الیافی (عربی: أکرم حسن عفیف یحیى عفیف الیافعی؛ زادهٔ ۱۱ مارس ۱۹۹۶) بازیکن فوتبال اهل قطر است که در پست وینگر چپ برای باشگاه السد در لیگ ستارگان قطر و تیم ملی قطر بازی می‌کند اکرم عفیف متولد ۱۷ نوامبر ۱۹۹۶ در قطر، فوتبالیست ملی پوش است.فوتبال حرفه ای را از ۸ سالگی آغاز کرد و در ۱۶ سالگی به آکادمی سویا ملحق شد و در ادامه پیراهن تیم های ویارئال و السد قطر را نیز بر تن کرد.او با ۱۷۶ سانتی متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن در پست وینگر چپ بازی می کند.عفیف دانش‌آموختهٔ آکادمی اسپایر در سال ۲۰۱۵ است.او زبان اسپانیایی را برای حضور در باشگاه فوتبال سویا آموخت.دیگر بازیکن فوتبال، علی، برادر اوست

true
true
اکرم عفیف هدیه ویژه خود را دریافت کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true