×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتقام امری از توپچی‌های لندن

انتقام امری از توپچی‌های لندن، استون‌ویلا با هدایت اونای امری تنها تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس است که در هر دو بازی رفت و برگشت آرسنال را شکست داد.

به گزارش شهر مردم، آرسنال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس به مصاف استون‌ویلا رفت و با آنکه میزبان بود ولی بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت.

توپچی‌ها برای پس‌گرفتن صدر جدول رده‌بندی از منچسترسیتی به پیروزی در این بازی نیاز داشتند اما در نهایت این استون‌ویلا بود که با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا شب تلخ و کابوس‌واری را برای توپچی‌ها رقم بزند.

نکته بسیار مهم اینکه استون‌ویلای اونای امری تنها تیم در فصل جاری لیگ برتر است که در هر دو بازی رفت و برگشت برابر آرسنال به پیروزی دست پیدا کرده است تا کابوسی بزرگ برای توپچی‌ها باشد؛ کابوسی که ممکن است به از دست رفتن رویایِ قهرمانیِ آرسنال ِ آرتتا منجر شود. نکته عجیب‌تر اینکه آرسنال که بهترین خط حمله فصل جاری لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد در هر دو بازی رفت و برگشت برابر استون‌ویلا موفق به زدن گلی نشده است.

اونای امری پس از آرسن ونگر روی نیمکت آرسنال نشست ولی با لندنی‌ها موفق نبود و پس از ترک این تیم به ویارئال رفت اما سال ۲۰۲۲ با استون‌ویلا به لیگ برتر انگلیس بازگشت.

منچسترسیتی در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با ۷۳ امتیاز در صدر قرار دارد و آرسنال و لیورپول هم ۷۱ امتیازی‌اند. استون‌ویلا نیز با ۶۳ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

true
true
انتقام امری از توپچی‌های لندن
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true