×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
امروز بیشترین نیاز جامعه ما، وجود مسئولان رعایت‌کننده عدالت است

امروز بیشترین نیاز جامعه ما، وجود مسئولان رعایت‌کننده عدالت است، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: امروز بیشترین نیاز جامعه ما، وجود مسئولانی است که در هر جایی عدالت را رعایت کنند.

حجت الاسلام حمید شهریاری در مراسم تکریم از سلسله سادات شیعه و سنی استان فارس که در شیراز برگزار شد، بخش عمده صحبت‌های خود را به بیان اهمیت برقراری عدالت در جامعه اختصاص داد و گفت: عدالت بزرگترین ارزشی است که خداوند بر روی زمین قرار داده است.

شهریاری، برقراری عدالت در نظام اسلامی را یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران و مسئولان کشور عنوان کرد و گفت: فرصت خدمت به مردم، یک امانت است که در اختیار برخی افراد قرار می‌گیرد و هر کسی که می‌خواهد امانتدار خوبی باشد، باید در وهله اول با عدالت عمل کند.

وی، مقام معظم رهبری را بهترین نمونه از یک مجری برقرارکننده عدالت برشمرد و گفت: ما باید افتخار کنیم که ایشان بدون هیچ واهمه‌ و ملاحظه‌ای، در پی اجرای عدالت امیرالمونین(ع) است. ممکن است عده‌ای از برخی تصمیمات خوششان نیاید، ولی ما افتخار می‌کنیم که چنین رهبر فرزانه‌ای داریم که در مواقع لزوم به مسائل مهم ورود می‌کنند تا حقی از کسی پایمال نشود.

شهریاری در پایان با بیان اینکه امروز بیشترین نیاز جامعه ما، وجود مسئولانی است که در هر جایی عدالت را رعایت کرده و از علی علیه السلام، الگو بگیرند، افزود: باید بتوانیم توانایی اجرای عدالت را داشته باشیم، حتی اگر بر علیه خودمان باشد.

*احترام به سادات جزو وظایف دینی ماست

نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این مراسم گفت: باید در جهت حفظ احترام به فرزندان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) به صورت ویژه عمل شود.

حجت الاسلام لطف ا… دژکام، این نشست را بهانه‌ای برای تحکیم مودت و دوستی نسبت به پیامبر گرامی اسلام عنوان کرد و گفت: هر کسی که به پیامبر اسلام(ص) ارادت و احترام دارد، باید به فرزندان آن حضرت نیز عرض ادب و احترام داشته باشد. این جزو وظایف دینی و شرعی ماست.

دژکام افزود: شخصیت والای پیامبر نیازمند این ادای احترام نیست، بلکه فایده این عرض ارادت، به خود جامعه و امت اسلامی بازمی‌گردد. ائتلاف امت اسلامی با این احترام، فراهم می‌شود و به این جهت است که باید در جهت حفظ احترام به سادات بزرگوار، به صورت ویژه عمل کنیم.

در پایان این مراسم از برخی فعالان عرصه غدیر و همچنین از سادات حاضر در همایش تجلیل به عمل آمد.

true
true
امروز بیشترین نیاز جامعه ما، وجود مسئولان رعایت‌کننده عدالت است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true