×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اقتدار نماینده فارس در لیگ برتر هندبال

اقتدار نماینده فارس در لیگ برتر هندبال، در سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان کشور، نماینده فارس موفق شد به یک پیروزی مقتدرانه دست پیدا کرده و همچنان در قامت یک مدعی باقی بماند.

 

به گزارش شهر مردم، در یک دیدار که بعد از ظهر امروز، ۲۱ اسفندماه در سالن جهان پهلوان تختی شهرستان کازرون برگزار شد، تیم شهید شاملی این شهر میزبان نفت و گاز گچساران بود.

تیم شهید شاملی کازرون با نفراتی چون حامد منشی‌زاده، حسین جهانی، محمد صفری، مهرداد صمصامی، حامد حبیب‌زاده، طاها شکوهی و کیارش طاهری به میدان آمد و در سوی مقابل نیز امید جهانگیری، امین زلفی‌پور، آرین مردانی، مجید خورشیدی، عباس باج، رامتین رحیمی و ایوب رضا زاده نیز در ترکیب ۷ نفره نفت و گاز حضور داشتند.

هدایت نماینده کازرون را حمید صادق‌شاه‌نشین برعهده داشت و عباس رضازاده نیز سرمربی تیم گچساران بود. ضمن اینکه امیر قیصریان و احمد قیصریان داوران این مسابقه بودند.

کازرونی‌ها پیش چشم تماشاگران خودی، از همان ابتدای کار برتری قاطع خود را به اثبات رساندند، به طوری که نیمه نخست با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ به سود سبزپوشان شهید شاملی به پایان رسید.

در نیمه دوم هم این برتری ادامه داشت و شهید شاملی توانست اختلاف را بیشتر هم بکند. در نهایت این مسابقه با حساب ۳۷ بر ۲۰ به سود نماینده فارس به پایان رسید.

این یازدهمین پیروزی شهید شاملی در رقابت‌های این فصل بود که این تیم را در رتبه دوم جدول نگه داشت.

ضمن اینکه امید جهانگیری دروازه‌بان تیم نفت و گاز گچساران در ثانیه‌های پایانی مسابقه به دلیل خطای شدید روی مهاجم کازرونی که از سوی داور عمدی تشخیص داده شد، با کارت آبی مواجه شد. بدین ترتیب این دروازه‌بان در بازی بعدی تیمش نیز نمی‌تواند به میدان برود.

به گزارش ایسنا، در لیگ برتر هندبال مردان ایران ۱۲ تیم حضور دارند که تیم شهید شاملی کازرون با ۲۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و نفت و گاز با ۱۶ امتیاز، پنجم است.

true
true
اقتدار نماینده فارس در لیگ برتر هندبال
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true