×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افخمی از قتل مهرجویی می‌گوید

افخمی از قتل مهرجویی می‌گوید، کامران نجف‌زاده در هفته پیش رو سه چهره در حوزه‌ هنری، ورزشی و سیاسی را در برنامه «برمودا» به چالش می‌کشد. به گزارش شهر مردم ،به نقل از روابط عمومی برنامه، «برمودا» در هفته پیش رو میزبان علی فتح‌الله‌زاده، مصطفی کواکبیان و بهروز افخمی می‌شود.

فتح‌الله‌زاده ـ مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال ـ امشب، شنبه از تصمیم‌گیری‌ها در این باشگاه و اتفاقات دوران حضور خود می‌گوید.

کواکبیان ـ مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری ـ نیز با حضور در برنامه یکشنبه شب خود در «برمودا» از دوران حضور خود در مجلس شورای اسلامی و انتخابات صحبت می‌کند.

همچنین بهروز افخمی، کارگردان سینما و تلویزیون نیز دوشنبه شب با حضور مقابل کامران نجف‌زاده باز مواضع سیاسی خود می‌گوید و همین‌طور از قتل داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران صحبت می‌کند.

جنایت هولناک سال، دستمایه فیلم تازه بهروز افخمی می شود.وقتی افخمی از مراسم تشییع و تدفین پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر، تصویربرداری کرد، زمزه هایی مبنی بر اینکه او قصد ساخت مستندی درباره این موضوع دارد به راه افتاد.

برنامه «برمودا» با شعار «به وقت پیدا شدن» تلاش می‌کند، محیطی دوستانه و چالش‌برانگیز را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. این برنامه با اجرای کامران نجف‌زاده هر هفته شنبه تا دوشنبه، ساعت ۲۰ راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

 

true
true
افخمی از قتل مهرجویی می‌گوید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true