×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح ۳۰ طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس

افتتاح ۳۰ طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس،  به گزارش خبرگزاری شهر مردم ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره برداری از ۳۰ طرح تولیدی و زیرساختی با اعتبار ۵۸۰۰میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هفته دولت امسال خبر داد.

سید مصطفی هاشمی شنبه ۴ شهریور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ایام هفته دولت به خبرنگاران گفت: از تعداد ۳۰ طرح آماده شده برای افتتاح در این ایام، ۱۳ طرح در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک های صنعتی و ۱۷طرح نیز واحد تولیدی و صنعتی است که با بهره برداری از آنها برای بیش از۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه طرح‌های زیرساختی که در این ایام به بهره برداری می‌رسد در بخش‌های آسفالت، زیرسازی و جدول گذاری خیابان‌ها و معابر، اجرای طرح‌های روشنایی، شبکه‌های فاضلاب، شبکه گاز و شبکه برق، تکمیل شبکه به همراه ساختمان و مکانیکال ایستگاه گاز، احداث کانال انحراف سیلاب است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۰۰میلیارد ریال از اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: در بین این طرح‌ها، ۱۷ پروژه صنعتی و تولیدی است که با سرمایه‌ای افزون بر ۵۴۰۰ میلیارد ریال، آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

او گفت: این طرح‌ها شامل سردخانه و بسته بندی، تولید قارچ، تولید و یسته بندی قند، تولید پودر قهوه، فراوری سنگ مرمریت، سنگبری و برش انواع سنگ گرانیتی، ساخت کابینت از چوب و اوراق فشرده، تولید محصولات صوتی و تصویری، تولید انواع نان صنعتی، صنایع فلزی و سوله سازی، تولید انواع جعبه پلاستیکی، بسته بندی خشکبار، تولید قطعات بتنی، بسته بندی انواع عرقیات، تولید انواع کود کشاورزی و تولید انواع فراورده‌ها بر پایه خرما است.

هاشمی با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، در نقاط مختلفی از فارس توزیع شده است، گفت: بعضی از واحدهای آماده افتتاح در هفته دولت، جزو واحدهای صنعتی شاخص در استان به شمار می‌روند.

true
true
افتتاح ۳۰ طرح زیرساختی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true