×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعزام ۷ وزنه‌بردار به جام جهانی تایلند

هفت وزنه‌بردار مرد و زن به آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک که جام جهانی تایلند است، اعزام می‌شوند. به گزارش شهر مردم و به نقل از فدراسیون  وزنه‌برداری، جام جهانی وزنه‌برداری تایلند که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک است، از ۱۲ فروردین آغاز می‌شود. براین اساس نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص شدند.

جام جهانی تایلند آخرین فرصت وزنه‌برداران برای رفتن به المپیک پاریس است. حضور تمام نفرات حتی کسانی که سهمیه قطعی دارند هم در این جام جهان قطعی است در غیر این صورت از المپیک حذف می‌شوند.

این مسابقات از ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

بر اساس تصمیم کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اسامی نفرات حاضر در جام جهانی تایلند به شرح زیر است:

تیم مردان:

مصطفی جوادی

رضا دهدار

آیت شریفی

علی داودی

تیم بانوان:

ریحانه کریمی

فاطمه کشاورز

سیده الهام حسینی

این مسابقات ۱۲ تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. حضور نفراتی که دنبال گرفتن سهمیه المپیک هستند در این جام جهانی الزامی است.

وزنه‌برداری ورزشی است که در آن ورزشکار هالتری با سنگین‌ترین وزن ممکن را بالای سر می‌برد. مسابقات وزنه‌برداری در دو رقابت یک‌ضرب و دوضرب انجام می‌شود و در هر بخش وزنه‌بردار حق انجام سه حرکت را دارد. موفقیت در وزنه‌برداری فقط به قدرت بدنی بستگی ندارد. توانایی‌های پرتابی بدن (قدرت انفجاری) برای اجرای سریع حرکت در موفقیت وزنه‌برداران نقش دارد و حرکات وزنه‌برداری در مقایسه با حرکات قدرتی دیگر از جابجایی بیشتر و دامنه حرکتی وسیعتری تشکیل می‌شوند.

true
true
اعزام ۷ وزنه‌بردار به جام جهانی تایلند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true