×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعتراض شیرازی‌ها به قضاوت در لیگ برتر بسکتبال/ اینطور پیش برود IRS را جمع می‌کنیم!

اعتراض شیرازی‌ها به قضاوت در لیگ برتر بسکتبال/ اینطور پیش برود IRS را جمع می‌کنیم!،  نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال به نحوه قضاوت داوران دیدار اخیر این تیم برابر نماینده تهران، به‌خصوص در زمینه استفاده از سیستم بازبینی ویدئویی(IRS) گلایه دارد.

 

به گزارش شهر مردم، لیموندیس شیراز در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال عصر پنج‌شنبه، ۳۰ آذرماه در شیراز میزبان تیم پرمهره و مدعی طبیعت تهران بود و در حالیکه تا انتهای بازی پایاپای با حریف خود پیش رفته بود، در نهایت با سه امتیاز اختلاف، بازنده شد. در طول این مسابقه به خصوص از اواسط کوارتر دوم تا پایان بازی، شاهد اعتراض‌هایی از سوی سرمربی لیموندیس نسبت به داوران مسابقه بودیم.

سرمربی لیموندیس شیراز درباره این بازی اظهار کرد: ما از همان ابتدا حاکم بازی بودیم و تا آخر هم خوب بازی کردیم. حریف، تیم سوم جدول بود و از بازیکنان باتجربه‌ای سود می‌برد. تیمی که برای رسیدن به فینال بسته شده است.

محمدرضا اسلامی افزود: ما مثل یک قهرمان برابر طبیعت به میدان رفتیم و هیچ‌گاه شبیه تیم بازنده نبودیم. از دقیقه ۱ تا ۴۰ خوب بودیم، اما مساله اصلی ما در این مسابقه این بود که نمی‌دانستیم میزبانیم یا میهمان!

وی در این خصوص توضیح داد: داور چندین بار برای تغییر تصمیماتش به سود طبیعت، به سراغ IRS رفت اما هر گاه ما خواستیم این کار را برایمان انجام دهد، مخالفت کرد. هر جایی هم که خیلی سوار بازی بودیم و جلو افتاده بودیم، بازی را برای بازبینی متوقف کرد و به حریفمان برای بازیابی زمان داد.

اسلامی ادامه داد: نوع داوری در بازی پنجشنبه کارمان را خیلی سخت کرد. تیم ما بازیکنان جوانی دارد و مثل برخی رقبا، ملی پوش باتجربه ندارد. در این بازی هم تفاوت تجربه بازیکنان دو تیم در نهایت تعیین کننده شد، اما انتظار نداشتیم که از داور هم ضربه بخوریم.

سرمربی کرمانی نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال در پایان گفت: فکر می‌کنم تماشاگران از نوع بازی ما لذت بردند اما دلگیرم از اینکه چرا داوران با ما چنین کردند و باعث شدند یک پیروزی خوب را از دست بدهیم. متاسفانه سیستم بازبینی ویدیویی به خاطر عملکرد داوران به ضرر ما تمام شد و اگر وضعیت اینطور باشد، در بازی‌های بعدی که میزبان هستیم ترجیح می‌دهیم سیستم بازبینی ویدیویی نداشته باشیم و IRS را جمع می‌کنیم!

به نقل از  ایسنا، تیم بسکتبال لیموندیس شیراز هم اکنون با ۱۲ امتیاز از ۹ بازی، تیم دهم جدول ۱۲ تیمی رقابت‌هاست و طبیعت با ۱۵ امتیاز تیم سوم جدول است.

true
true
اعتراض شیرازی‌ها به قضاوت در لیگ برتر بسکتبال/ اینطور پیش برود IRS را جمع می‌کنیم!
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true