×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
از برپایی ۳۳ سفره افطاری در مناطق ۱۱ گانه تا ۱۲۰ محفل انس با قرآن در ماه مهمانی خدا

از برپایی ۳۳ سفره افطاری در مناطق ۱۱ گانه تا ۱۲۰ محفل انس با قرآن در ماه مهمانی خدا، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، همزمان با ماه رمضان، ۳۳ سفره افطاری ساده آسمانی، در ۳۳محله در مناطق یازده گانه شهرداری، برپا می شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، در نطق پیش از دستور خود در جلسه صحن علنی این هفته، با بیان مطلب فوق گفت: در همین راستا، با هماهنگی و همکاری مشترک قرارگاه احمد بن موسی(ع)، ۳۳ سفره افطاری ساده آسمانی، در ۳۳ محله مناطق یازده گانه شهرداری، برپا خواهد شد.

محمدرضا هاجری، افزود: همچنین در یازده منطقه شهرداری شیراز، ۱۲۰ محفل انس با قرآن، در مساجد و محلات، با همکاری کانون های فعال قرآنی شهر مقدس شیراز، برگزار می شود.

وی، از خنثی شدن توطئه های دشمنان، در آوردگاه انتخابات، به عنوان دستاوردی بزرگ، یاد کرد و اظهار داشت: بر دست و بازوی حماسه آفرینان انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، باید بوسه افتخار زد که به رغم تبلیغات گسترده سامری مشربان کینه توز، با حضور بصیرانه در انتخابات، نگذاشتند ایران سربلند، دشمن شاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز، خواستار توسعه ورزش شهروندی شد و گفت: ۲۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در کشور، چاق هستند و دو سوم جمعیت بالای ۶۰ سال، اضافه وزن دارند.

هاجری، تصریح کرد: همچنین ۵۳ درصد مردم، ورزش نمی کنند، در حالی که سرانه جهانی ورزش در روز، ۵۲ دقیقه است که این در ایران، ۱۳ دقیقه است و  کمتر از ۵۰ درصد مردم، ورزش می کنند که ۳۷ درصد در محل سکونت، ۳/۸ درصد در سالن های ورزشی دولتی، ۴/۲۱درصد در سالن های ورزشی خصوصی، ۹/۲۱درصد در بوستان ها و ۳/۱۱ درصد در فضاهای عمومی، ورزش می کنند.

وی، با تاکید بر این موضوع که شورا و شهرداری، با تشکیل سازمان ورزش، سلامت و نشاط اجتماعی، با توجه به ظرفیت بالایی که در شهر دارد، می تواند پیشتاز باشد، تصریح کرد: با توجه به موافقت و رضایت وزیر محترم کشور، جا دارد شهرداری محترم و سخت کوش و جهادی شیراز، در این امر حیاتی، وارد شده، با سرعت و سبقت، نسبت به تأسیس سازمان مذکور، اقدام کند تا فرصت سوزی های موجود، تبدیل به فرصت سازی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: شهرک مظلوم، محروم و پر جمعیت سعدی، با بیش از ۱۵۶ شهید، ۲۵مسجد، حسینیه و فاطمیه و بیش از ۳۷ هیئت مذهبی، تا کنون وفاداری خود را به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران، در تمامی حوادث، در عمل اثبات نموده است. بزرگترین و عظیم ترین مشکل این شهرک ولایتمدار، ادعاهای واهی موقوفه نصیر الملک است که شهرک را در توسعه و عمران، با مشکل، معضل و بن بست، مواجه کرده است.

هاجری، با اشاره به این موضوع که عقب ماندگی سعدی، ریشه در همین ادعاهای واهی دارد، اظهار داشت: سرمایه گذار به این منطقه نمی آید. بافت فرسوده سعدی، در کوچه های نزدیک به آرامگاه سعدی از دست موقوفه، همچون غزه و یمن شده و آیا فریادرسی هست تا مردم پاک طینت سعدی را از چنگال تمامیت خواهی موقوفه، نجات دهد؟

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در شیراز، از منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی شهر شیراز، خواست تا اعتماد و اطمینان مردم را قدر بدانند.

true
true
از برپایی ۳۳ سفره افطاری در مناطق ۱۱ گانه تا ۱۲۰ محفل انس با قرآن در ماه مهمانی خدا
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true