×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ادامه افزایش تعداد ورشستگی‌ها در اقتصاد آلمان

ادامه افزایش تعداد ورشستگی‌ها در اقتصاد آلمان، بخش‌های حمل و نقل و انبارداری در آلمان با ۱۰ هزار شرکت بالاترین شمار ورشکستگی را ثبت کرده است و در مرحله بعدی آژانس‌های کار موقت قرار دارد.

 

 

به گزارش شهر مردم، اداره آمار فدرال آلمان پنج شنبه در ارقام موقت خود اعلام کرد شمار اعلام ورشکستگی‌ها در آلمان در ماه ژوئن ۱۳ و ۹ دهم درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

اداره آمار آلمان اعلام کرد «شمار شرکت‌های ورشکسته از اوت ۲۰۲۲ به طور مرتب افزایش یافته است».

این منبع خاطر نشان کرد در ماه آوریل که ارقام نهایی آن در دسترس است، بخش‌های حمل و نقل و انبارداری در آلمان با ۱۰ هزار شرکت بالاترین شمار ورشکستگی را ثبت کرده است و در مرحله بعدی سایر بخش‌های اقتصادی مثل آژانس‌های کار موقت قرار دارد.

در جریان بحران کووید-۱۹ کمک دولت به طور مثال به شکل تعلیق تعهد برای اعلام ورشکستگی و تمدید مزایای کار موقت شمار ورشکستگی‌ها را در آلمان در سطح پایینی حفظ کرده بود. با وجود این، بعد از انقباض نیم درصدی که در سه ماهه چهارم سال گذشته ثبت شد، تولید ناخالص داخلی آلمان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ بار دیگر سه دهم درصد کاهش یافت.

موسسه کیل برای اقتصاد جهانی پیش بینی‌های خود را از بهار گذشته کاهش داده و اکنون انقباض اقتصادی سه دهم درصدی برای کل سال پیش بینی می‌کند. به رغم این رکود، موسسه هال نشانه‌هایی را از بهبود درباره این ورشکستگی‌ها مشاهده می‌کند.

true
true
ادامه افزایش تعداد ورشستگی‌ها در اقتصاد آلمان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true