×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجتماع مردم شیراز در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی

اجتماع مردم شیراز در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مردم شیراز در حمایت از حمله سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی روز گذشته در مجموعه زندیه این شهر تجمع کردند.

‌رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی طی مدت اخیر علیه ملت ایران گفت: انتقام و تنبیه رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مسلح، مطالبه به حق مردم ایران بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، افزود: این اقدام مقتدرانه، شجاعانه و مدبرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح که با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شد، واقعاً جای تبریک به ملت شریف ایران دارد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام شجاعانه عموم ملت ایران را شاد کرد و به وجد آورد، افزود: رژیم صهیونیستی سال‌هاست که با ایران دست و پنجه نرم می‌کند و ایران اسلامی بنا به مصالحی خویشتن‌داری و صبوری کرد اما در قضایای اخیر رژیم صهیونیستی خود را در منجلاب و غرق شدن دید لذا دست به هر اقدامی زد تا بتواند خود را نجات دهد و گوشه‌ای از شکست مفتضحانه‌ای که داشته است را جبران کند.

ملک‌مکان اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر علی‌رغم اینکه رژیم صهیونیستی از حمایت و کمک آمریکا، انگلیس و فرانسه برخوردار بود اما نتوانست در مقابل یک گروه کوچک موفق شود و آبرویش در کل دنیا رفت، لذا دست به هر اقدامی زد و یکی از اقدامات وقیحانه و احمقانه آن، حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به منزله خاک ایران است، بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: این اقدام رژیم صهیونیستی باعث شد که ایران خویشتن‌داری را کنار بگذارد و وعده صادقی که رهبر معظم انقلاب داده بودند، محقق شود و همه مردم ایران از این اقدام شجاعانه سپاه و نیروهای مسلح خوشحال بوده و ابراز رضایت کنند.

وی بیان کرد: بعد از مدت‌ها غم و اندوه و مصیبت به دلیل گرفتاری‌های مردم مظلوم غزه و همچنین به شهادت رسیدن تعدادی از عزیزان سپاه در کنسولگری ایران در سوریه، دل مردم ایران بالاخره شاد شد و بخشی  از انتقام گرفته شد و امیدوار هستیم که انتقام دوم محو کامل رژیم صهیونیستی باشد.

ملک‌مکان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام توان خود را به کار برد و اکنون ضعیف شده است و مانند یک موجود ضعیف و ذیل و خوار هرگوشه آن را می‌توان به راحتی زد، گفت:‌ این تنبیه و انتقام مطالبه به حق مردم ایران بود و برای انجام این اقدام لحظه‌شماری می‌کردند

true
true
اجتماع مردم شیراز در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true