×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ابراز خشنودی ستاره بین‌المللی بسکتبال از بازگشت شیراز به لیگ برتر

ابراز خشنودی ستاره بین‌المللی بسکتبال از بازگشت شیراز به لیگ برتر، ستاره بسکتبال کشورمان از حضور دوباره در شیراز و رویارویی با نماینده این شهر ابراز خشنودی کرد.

 

به گزارش شهر مردم، در پایان دیدار تیم‌های لیموندیس شیراز و پالایش نفت آبادان، بازیکن نامدار بسکتبال کشورمان به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که پس از سالها در شیراز بازی کردم.
حامد حدادی افزود: فکر می‌کنم آخرین بار ۱۵ سال پیش اینجا بازی کردم. این شهر مردم مهمان نواز تماشاگران بسیار خوبی دارد.
وی در خصوص بازی امروز نیز گفت: بازی بسیار خوبی بود، تیم شیراز یک سری جوان جمع آوری کرده که خیلی خوب جنگیدند اما ما بر اساس تجربه بالاتر بازیکنانمان توانستیم بازی را ببریم. باید به شیراز و سرمربی این تیم بابت ساختن بازیکنان خوب تبریک گفت.
حدادی ادامه داد گفت: جای شهرهایی مثل شیراز در لیگ برتر خالی بود. شهرهایی که بازیکنان ملی پوش دارند، باید توسط اسپانسرها و مسئولان حمایت شوند تا حضور مداومی در لیگ برتر داشته باشند.
بازیکن پالایش نفت در پایان گفت: الان شاید پتانسیل ۱۶ و ۱۸ تیم نداشته باشیم اما باید کاری کنیم که در آینده این تعداد تیم در لیگ برتر حضور داشته باشند.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های لیموندیس شیراز و پالایش نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال، عصر روز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا شیراز برگزار شد و با نتیجه ۸۹ بر ۷۷ به سود نماینده آبادان به پایان رسید.

true
true
ابراز خشنودی ستاره بین‌المللی بسکتبال از بازگشت شیراز به لیگ برتر
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true