×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آلمان در انتظار یک شوک گازی

آلمان در انتظار یک شوک گازی، در حالیکه اروپا پیشرفت قابل توجهی را در کاهش وابستگی خود به گاز روسیه داشته، اما همچنان در برابر شوک‌های عرضه و قیمت آسیب پذیر است.

به گزارش­ شهر مردم، روزنامه برلینر سایتونگ آلمان نوشت هیچ امنیت انرژی برای گاز مایع وجود ندارد بنابراین برای تنگنا‌های غیرمنتظره فاقد ضربه گیر هستیم.آلمان در انتظار یک شوک گازی
این نشریه آلمانی افزود در حالیکه اروپا پیشرفت قابل توجهی را در کاهش وابستگی خود به گاز روسیه داشته، اما همچنان در برابر شوک‌های عرضه و قیمت آسیب پذیر است.
مارکوس کربر، مدیر عامل بزرگترین تامین کننده انرژی آلمان موسم به آر دبلیو‌ای در گفتگو با فایننشال تایمز این بر این نکته تاکید کرد که با وجود کاهش وابستگی، اروپا هنوز یک سیستم بافر کافی برای تامین انرژی خود ندارد.
وی گفت کمبود ذخایر به این معنیست که اروپا قبل از فصل زمستان حتی برای منابع انرژی طبیعی مانند ذخیره سازی گاز در معرض شوک‌ها و جهش قیمت‌ها قرار خواهد گرفت.
کربر پیش از این به خطر مداوم وقفه در عرضه گاز طبیعی اشاره و تاکید کرده بود آلمان برای جلوگیری از تنگنا‌های آینده نیاز فوری به سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت‌های واردات گاز دارد.
مایکل لوئیس، مدیرعامل یونیپر، شرکت بزرگ تامین کننده انرژی در آلمان نیز به بلومبرگ گفت اروپا به حجم بیشتری از گاز مایع (ال ان جی) برای کاهش نگرانی‌های عرضه نیاز دارد.

به نقل از صدا و سیما، وی افزود در صورت وجود نگرانی درباره کاهش عرضه، آرامش نسبی ایجاد شده در بازار ال ان جی ممکن است دوباره با تلاطم‌های نوسانی مختل شود.
براساس گزارشی مربوط به آگوست (مرداد)، آلمان انتظار دارد قیمت گاز طبیعی حداقل تا سال ۲۰۲۷ بالا بماند و برای مقابله با این سناریو، تاکید شده است که باید برای توسعه پایانه‌های گاز مایع، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی گاز یا استفاده از خطوط لوله اقداماتی انجام شود.

true
true
آلمان در انتظار یک شوک گازی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true