×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز برنامه‌ریزی‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای نوروز ۱۴۰۳

آغاز برنامه‌ریزی‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای نوروز ۱۴۰۳، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز برنامه‌ریزی‌های این اداره کل برای نوروز ۱۴۰۳ خبرداد.

علیرضا راستایار در گفتگو با خبرنگار شهر مردم گفت: در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با توجه به اقداماتی که صورت گرفته هم در حوزه حمل و نقل و هم در حوزه مجموعه راهداری ما بایستی تمهیدات ویژه ای را برای سفرهای نوروزی داشته باشیم.

راستیار افزود: جلسات برنامه ریزی سفرهای نوروزی با مجموعه دستگاههای خدمات‌رسان و همچنین همکاران خودمان در مجموعه اداره کل از معاونت های مختلف شکل گرفته و انجام شده و در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در بحث سفرهای نوروزی ما به خصوص در گشت‌های کنترل و نظارتی که در محورهای سطح استان باید داشته باشیم، و همچنین ارتقای ایمنی محورهایی که میزان تردد در ایام نوروز افزایش پیدا می‌کند، بایستی برنامه ریزی هایی داشته باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، مهمترین موضوع را در این خصوص بحث اصلاح سطح رویه راهها است عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به کاربران جاده ای و مسافرین عزیزی که قصد عبور از محورهای سطح استان دارند، یک سطح سرویس خوب و مناسب ارائه دهیم.

راستیار افزود: مقدمات اجرایی این کارها به خصوص لکه‌گیری و روکش آسفالت در مبادی ورودی شیراز به عنوان اولین اولویت مجموعه اداره کل راهداری شکل گرفته و در مابقی محورهای شریانی با توجه به موقعیت استان فارس که در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب قرار دارد دنبال خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: قطعا مسافرینی را از استان های شمالی، شرقی و غربی کشور داریم که قصد سفر به استان فارس و یا بنادر جنوبی دارند و از محورهای سطح استان عبور می کنند که ما این موضوع را هم مدنظرخود و همکارانمان قرار دادیم که یک سطح سرویس خوبی را به هموظنان عزیزمان ارائه دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس به حوزه حمل و نقل نیز اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم، بحث سفرهای مسافرین عزیز از مبدا شیراز به مقاصد دیگر کشور است که با تمهیداتی که مجموعه سازمان راهداری، مخصوصا معاونت محترم حمل و نقل برنامه ریزی کردند، بحث ارائه ناوگان خوب و بهینه به مردم و مسافرین عزیز است که از جمله مواردی است که مورد تاکید مجموعه استانداری و شخص استاندار محترم و شخص معاونت محترم گردشگری و زایرین نیز بوده است.

راستیار در این خصوص تاکید کرد: این موضوع را با انجمن های صنفی و انجمن های شرکت‌های رانندگان برگزار می کنیم که به امید خدا به شکلی برنامه ریزی کنیم که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم شریف و عزیز استان فارس و شهر شیراز ارائه دهیم.

 

true
true
آغاز برنامه‌ریزی‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برای نوروز ۱۴۰۳
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true