×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش «بیمه‌ تکمیلی» قرار گرفتند

معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش «بیمه‌ تکمیلی» قرار گرفتند، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از پوشش بیمه‌ تکمیلی حدود ۳۰۰ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سازمان مدارس غیردولتی شامل خانواده‌ها و افراد تحت تکفل‌شان، خبر داد.

 

به گزارش شهر مردم، احمد محمودزاده در مراسم امضای تفاهم نامه بیمه دانا با صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی، آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی را عامل پیشرفت، توسعه، تعالی و تمدن‌سازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و از دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور یاد کرد و گفت: معلمان نقش کلیدی و مهم تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان را در کلاس‌های درس برعهده دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از جریان تربیت و آموزش در مجموعه تعلیم و تربیت کشور از سوی مدارس غیردولتی در حال انجام است، افزود: حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار جمعیت دانش‌آموزی و تقریبا یک میلیون و ۵۰۰ هزار فراگیر در مجموعه ۱۸ هزار مدرسه و ۲۰ هزار آموزشگاه حضور دارند که کار تربیت و آموزش آن‌ها در حال انجام است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۲۱۰ هزار معلم به صورت نیروهای شاغل آزاد و ۹۰ هزار نیروی بازنشسته در این مجموعه در حال فعالیت هستند ادامه داد: بیمه تکمیلی و ساعات کاری آن‌ها سال‌ها رها شده بود و در همین راستا تلاش و رایزنی‌هایی انجام شد تا برنامه‌ مشخص و مدونی جهت فعالیت‌های آنها تدوین شود.

محمودزاده به بیمه تکمیلی معلمان مدارس غیردولتی اشاره و بر لزوم پشتیبانی بیمه درمان آنان از سوی بیمه یاد شده و استمرار آن برای سال‌های آینده تأکید و اظهار امیدواری کرد: برای اولین بار است که معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند و این اقدام، حرکت مهمی برای رفاه فرهنگیان و معلمان مدارس غیردولتی محسوب می‌شود.

وی اظهارکرد: در واقع برای مدارس و مراکز غیردولتی قراردادی مشابه با قرارداد وزارت آموزش و پرورش به ویژه در بحث درمان، عمر، حوادث و بیمه ابنیه و ساختمان‌های اداری و آموزشی و همچنین بیمه‌های شخصیِ متعلق به معلمان تحت پوشش، به صورت اقساطی تنظیم و ارائه خواهد شد.

در ادامه رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت ‌مدیره شرکت بیمه دانا ضمن ارائه گزارشی از تجارب و سوابقی خدمتی این شرکت به جامعه فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش طی دو سال گذشته، به چگونگی اجرای تعهدات براساس قرارداد فی‌مابین با وزارت آموزش و پرورش پرداخت و بر استمرار خدمات شایسته و مطلوب به جامعه فرهنگیان و معلمان تأکید کرد.

وی اظهارکرد که بیمه دانا در دوره جدید قرارداد نیز بتواند در بخش درمان بهترین و شایسته‌ترین خدمت‌رسانی را به معلمان ارائه دهد تا این قشر فرهیخته با آسایش خاطر و بدون دغدغه‌ نسبت به هزینه‌های پوشش درمانی‌ِ خود در کلاس درس حاضر شوند و آن وظیفه و تکلیف مهم خود که همانا تعلیم و تربیت نسل آینده فرزندان ما است را به خوبی به منصه ظهور برسانند.

true
true
معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش «بیمه‌ تکمیلی» قرار گرفتند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true