×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اجراي احكام قلع ساخت و سازهای غیر مجاز حوزه باغات قصردشت در دستور کار قرار گیرد

اجراي احكام قلع ساخت و سازهای غیر مجاز حوزه باغات قصردشت در دستور کار قرار گیرد، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، توسعه و عمران شهر شيراز وظيفه و تكليف شوراي اسلامي شهر و شهرداري شيراز است. عضو شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود در جلسه این هفته شورای شهر با بیان این مطلب با اشاره به بازدیدهای شب هاي شنبه از پروژه های عمرانی شهر و انعکاس آن از طریق خبرنگاران از فعالیت‌های عمرانی شهرداری شیراز در اجرای شبانه روزی پروژه ها تقدیر به عمل آورد.

محمود صفایی در ادامه با تقدیر از استاندارد فارس در خصوص ساماندهی کمربندی شیراز گفت: در اين راستا شهرداري و شوراي اسلامي شهر تلاش ويژه اي براي ساماندهي محوركمربندي نمودند اما موضوع روشنايي مسير كمربندي هنوز اجرايي نشده و ايمني مسير نیز تكميل نشده است که از استاندار فارس تقاضا داریم این موضوع در  دستور پيگيري قرارداده و هر چه سریعتر دستور لازم را برای تحقق این مهم صادر کنند.

ناظر شورای شهر شیراز در منطقه ۷شهرداری گفت: در حال حاضر بیشترین مشکل منطقه، اجراي شبكه فاضلاب بوده و تامین بهداشت و توسعه منطقه منوط به اجراي شبكه فاضلاب است و جا دارد مديريت شركت آبفا شيراز این موضوع را در اولويت قرار داده و مشكل چندين ساله مردم را درسال جاري مرتفع نمايد.

صفایی در خصوص مشکلات حوزه باغات قصردشت هم گفت: آراء كميسيون ماده صد مبني بر قلع بناهاي غير مجاز بويژه در حوزه استحفاظي باغات كه مربوط به سنوات گذشته مي باشد وهنوز بلا تكليف مانده است، از شهردار تقاضا داریم نسبت به اجراي احكام قلع و در حوزه باغات قصردشت اقدام لازم را مبذول داشته وگزارش آن به استحضار مردم برسانند تا سايرين نيز نتيجه تخريب در باغات را متوجه شده و از مماشات با افراد متخلف جلوگيري شود.

true
true
اجراي احكام قلع ساخت و سازهای غیر مجاز حوزه باغات قصردشت در دستور کار قرار گیرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true