×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۱۰ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه

۱۰ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ، رژیم صهیونیستی با بمباران خانه‌ای در غرب اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری شهرمردم  به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت‌هایی جدید شمار دیگری از فلسطینیان ساکن نوار غزه را به شهادت رساند و زخمی کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران خانه‌ای مسکونی در غرب شهرک «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

همچنین حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خانه مسکونی دیگری در اردوگاه «الشاطی» واقع در شهر غزه شهادت ۲ فلسطینی و زخمی‌شدن ۷ نفر دیگر را در پی داشت.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در خیابان «الرشید» در برابر شهر «الزهرا» در مرکز نوار غزه نیز ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان شماره ۵ در مرکز خان‌یونس به سوی شهروندان فلسطینی آتش گشودند و یک فلسطینی را به شهادت رسانده و ۲ نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

علاوه بر این امدادگران فلسطینی به پیکر ۴ شهید فلسطینی که دیروز در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «القراره» واقع در شمال خان‌یونس به شهادت رسیدند دست یافتند.

همچنین نیروهای امدادی نوار غزه از صبح امروز پیکر ۱۱ شهید فلسطینی را از منطقه‌های مختلف خان‌یونس گردآوری کردند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر سقوط صندوق‌های کمک روی غرب شهر غزه و بازنشدن چتر این صندوق‌ها چند فلسطین دچار حادثه شدند.

true
true
۱۰ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true