×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
یاکین: جلوی آلمان دفاعی بازی نخواهیم کرد

یاکین: جلوی آلمان دفاعی بازی نخواهیم کرد، سرمربی تیم ملی سوئیس می‌خواهد تیمش شگفتی‌ساز شود و آلمان میزبان را در یورو ۲۰۲۴ متوقف کند.

به گزارش شهر مردم، آلمان صعودش را به دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا قطعی کرده است و سوئیس احتمالا امشب به این تیم ملحق خواهد شد؛ مگر اینکه اسکاتلند بتواند در دیدار همزمان با اختلاف شش گل برابر مجارستان به برتری برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس هیچ فشاری برای پیروزی احساس نمی‌کند و می‌گوید که رقابت با آلمان یک چشم‌انداز وسوسه‌انگیز برای لذت‌بردن است. مورات یاکین در صحبت‌هایی درباره بازی با آلمان گفت: همه بازیکنانم در دسترس‌اند و فشار زیادی را متحمل نخواهیم شد چون لزوما مجبور نیستیم پیروز شویم. سعی خواهیم کرد حریفمان را اذیت کنیم و بازی خوبی را انجام دهیم. مشتاقانه منتظر این بازی هستیم و دوست داریم حریف‌مان را غافلگیر کنیم. سوئیس دست از کار نخواهد کشید و سعی در مهار میزبان قدرمان خواهیم داشت.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: بیش از دو سوم بازیکنان تیم ما در آلمان بازی کرده‌اند و ما می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و باعث افتخار هواداران سوئیسی باشیم.

یاکین در ادامه صحبت‌هایش با تمجید از عملکرد یولیان ناگلزمان گفت: آلمان تیمی بسیار قوی دارد و سبک بازی ناگلزمان نیز در این تیم جا افتاده است. ما نمی‌خواهیم جلوی آلمان تیمی دفاعی باشیم. می‌خواهیم مهارت بازیکنانمان را به نمایش بگذاریم و برنده باشیم.

true
true
یاکین: جلوی آلمان دفاعی بازی نخواهیم کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true