×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کناره‌گیری رهبر حزب کارگر و وزیر اول منطقه ولز

کناره‌گیری رهبر حزب کارگر و وزیر اول منطقه ولز، مارک دریکفورد، رهبر حزب کارگر و وزیر اول منطقه ولز در بریتانیا امروز اعلام کرد در پایان دوره ۵ ساله اش، از رهبری این حزب و نیز مقام وزارت، کناره گیری می‌کند.

 

به گزارش شهر مردم، تارنمای روزنامه ایوینینگ استاندارد نوشت مارک دریکفورد ۶۹ ساله، از سال ۲۰۱۸ میلادی تاکنون، رهبر دولت محلی در ولز بود. در پی این گفتار، اکنون نامزد‌های رهبری حزب کارگر در ولز، باید به میدان بیایند و برای رهبری این حزب، رقابت کنند. مارک دریکفورد در سخنانش ابراز امیدواری کرد پیش از آغاز تعطیلات بهاره در بریتانیا، جانشین وی برگزیده شود. بریتانیا از چهار منطقه انگلیس، ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند تشکیل شده است.
به نوشته ایوینینگ استاندارد، محبوبیت وزیر اول ولز در نظرسنجی‌ها کاهش یافته است. وی به ویژه برای اجرای سیاست‌هایی همچون محدودیت سرعت در بسیاری از مناطق شهری ولز تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت، مورد انتقاد مردم قرار داشته است. به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، این روزنامه نوشت در پی نظرسنجی موسسه یو گوو (YouGov) به سفارش شبکه تلویزیونی آی تی وی (ITV) و دانشگاه کاردیف، معلوم شد ۵۶ درصد از مردم ولز معتقدند وزیر اول این منطقه، خوب عمل نمی‌کند و محبوبیت وی به پایین‌ترین میزان در ۱۸ ماه اخیر رسیده است.

true
true
کناره‌گیری رهبر حزب کارگر و وزیر اول منطقه ولز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true