×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پریگوژین: ما به محدوده ۲۰۰ کیلومتری مسکو رسیده بودیم

پریگوژین: ما به محدوده ۲۰۰ کیلومتری مسکو رسیده بودیم، رئیس گروه واگنر گفت: ما به راهپیمایی عدالت (خواهی) در روز ۲۳ ژوئن اقافزودن نوشتهدام کردیم و در یک روز، به محدوده ۲۰۰ کیلومتری مسکو رسیدیم.

 

به گزارش شهر مردم، رئیس گروه نظامی واگنر گفت دستور توقف حمله نیروهایش به سمت مسکو را صادر کرده است و موافقت کرد که برای کاهش تنش‌ها گام بردارد. این دستور (پریگوژین) پس از آن صورت می‌گیرد که این گروه نظامی خصوصی درصدد برآمد تا یک شورش را هماهنگ و اجرا کند.

پیش از این (در روز شنبه)، تانک‌ها و نیرو‌های واگنر بیشتر در شهر «روستوف» واقع در جنوب روسیه مستقر شدند که البته هم اکنون نیروهایشان را از این شهر عقب کشیده اند.

این گروه برای تصرف مقر ارتش در این منطقه اقدام کرده بود. افزون بر آن، بسیاری از راه‌ها در دیگر منطقه‌های واقع در جنوب پایتخت این کشور بسته شدند. این متن حرف‌های رئیس گروه واگنر در توضیح تصمیمش به توقف حمله به پایتخت است:

آن‌ها خواهان پراکنده (و منحل) شدن نیرو‌های گروه خصوصی واگنر بودند. ما به راهپیمایی عدالت (خواهی) در روز ۲۳ ژوئن پرداختیم. در یک روز، ما در محدوده ۲۰۰ کیلومتری مسکو رسیدیم. در آن زمان، هیچ خونی از نیرو‌های مبارزمان ریخته نشد.

به نقل از صدا و سیما، پریگوژین افزود: هم اکنون ما به لحظه‌ای نزدیک شده ایم که امکان خون ریزی وجود دارد. با درک مسئولیت کامل از این بابت که خون روس‌ها به زمین خواهد ریخت، ما ستون نیروهایمان را برگرداندیم و بر اساس طرح (توافق شده)، به سمت مخالف، به اردوگاه‌های صحرایی رفتیم.

true
true
پریگوژین: ما به محدوده ۲۰۰ کیلومتری مسکو رسیده بودیم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true