×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برافراشته شد

پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برافراشته شد، آیین اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام در پی جنایات دهشتناک رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شد.

 

به گزارش شهر مردم، در پی نسل کشی جدید صهیونیستها در بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیماران و مردم فلسطین در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام برافراشته شد.

با توجه به بمباران گسترده شب گذشته یک بیمارستان در نوار غزه فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی از صبح امروز، ۲۶ مهرماه تجمع‌های اعتراض‌آمیز در نقاط مختلف استان فارس در حال برگزاری هستند.

تجمع دانش‌آموزان در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب در ساعت ۱۰ صبح امروز، تجمع دانشجویان پزشکی در ساعت ۱۲:۱۵ با روپوش سفید در تجمع گسترده به این جنایت در یک مرکز درمانی در محل دانشکده پزشکی شیراز، تجمع دانشگاهیان دانشگاه شیراز بعد از اقامه نماز ظهر در پریس ارم دانشگاه شیراز، میدان اصلی و همچنین تجمع عموم مردم در کافه شهدا بلوار شهید چمران امشب از جمله این برنامه‌ها هستند.

همچنین طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، تجمع عموم مردم نیز ساعت ۱۴ امروز در میدان شهدا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه چنین برنامه‌هایی هم در شهرستان‌های استان در حال برگزاری هستند.

جنایات رژیم صهیونیستها طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

true
true
پرچم عزا بر فراز گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برافراشته شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true