×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
پایان ۱۴سال انتظار برای پرواز لار-مشهد

پایان ۱۴سال انتظار برای پرواز لار-مشهد، سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان اعلام کرد: اولین پرواز زائرین حرم مطهر رضوی در مسیر مشهد-لار-مشهد پس از ۱۴ سال انتظار، دیروز با ۱۳۳ مسافر انجام شد.

 

به گزارش شهر مردم، محسن رفیعی با بیان این مطلب بیان کرد: این پرواز یکی از مطالبات دیرینه مردم بوده که با پیگیری‌های نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اداره کل فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت‌اللهی لارستان به ثمر نشست.

رفیعی ادامه داد: در ابتدای ورود این هواپیما به فرودگاه لارستان، مراسم واترسالوت برگزار شد که نوعی خوش آمدگویی در صنعت هوانوردی است و برای هواپیمای یک شرکت که برای نخستین بار به یک فرودگاه وارد می‌شود، انجام می گیرد.

پرواز لار-مشهد پس از ۱۴ سال برقرار شد

وی اضافه کرد: پس از فرود این هواپیما با حضور فرماندار ویژه لارستان و معاونین و روسای برخی ادارات، با اهدای گل و شیرینی از مسافرانی که از مشهد مقدس وارد فرودگاه لارستان شدند، استقبال شد.

سرپرست اداره کل فرودگاه بین‌المللی لارستان همچنین اظهار کرد: مسافرین عازم به حرم رضوی نیز با تقدیم گل و مسقطی لاری توسط مسئولان ارشد لارستان، مورد بدرقه قرار گرفتند.

پرواز لار-مشهد پس از ۱۴ سال برقرار شد

رفیعی عنوان کرد: از امروز در روزهای پنجشنبه هر هفته یک پرواز رفت و یک پرواز برگشت از فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی(ره) لارستان به مشهد مقدس برقرار خواهد بود.

فرودگاه بین المللی لارستان با پروازهای هفتگی به مقاصدی همچون تهران، دبی، کویت، دوحه و شارجه یکی از محورهای ورود و خروج مسافر و گردشگر در جنوب کشور به شمار می آید.

به نقل از ایرنا، شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

true
true
پایان ۱۴سال انتظار برای پرواز لار-مشهد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true