×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزارت اقتصاد برنامه خود در رابطه با ناترازی بانکی را ارائه دهد

وزارت اقتصاد برنامه خود در رابطه با ناترازی بانکی را ارائه دهد ، نماینده مردم «فومن و شفت» در مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و امور دارایی خواست تا برنامه خود در رابطه با ناترازی بانک‌ها را تبیین کند.

خبرگزاری شهرمردم – سید کریم معصومی در نشست علنی امروز (شنبه، ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر اقتصاد در مورد حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی، گفت: طبق بند ت ماده ۲۰ احکام دامی برنامه‌های توسعه‌ای بانک مرکزی مجاز به تثبیت نرخ ارز به صورت مداخله قیمتی و دستوری نبوده و صرفاً می‌تواند با استفاده از مداخله مقداری به مدیریت نرخ ارز بپردازد.

نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد: ناترازی بانکی مهم‌ترین مانع در جهت رشد تولید و کنترل تورم است لذا نظارت بر اجرای قانون جدید بانک مرکزی، طرح قانون بانکداری و برخی اصلاحات در حوزه قوانین بانکداری می‌تواند در این مسیر کارساز باشد؛ لذا باید وزیر امور اقتصاد بگوید که چه برنامه‌ای در این زمینه ارائه خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نوسانات برق در فومن و شفت اظهار کرد: این روز‌ها قطعی برق مردم این منطقه را آزار می‌دهد از سویی دیگر این نوسانات موجب خسارات زیادی به دستگاه‌های برقی مردم گردیده که باید اقدامات لازم در این بخش مد نظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به قطع آب به جهت ضعف زیرساخت‌ها در برخی از روستا‌های فومن و شفت تاکید کرد: این مشکلات باید به جد از سوی مسئولین ذی ربط برطرف شود.

true
true
وزارت اقتصاد برنامه خود در رابطه با ناترازی بانکی را ارائه دهد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true