×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان  

نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان ، تیم های زاگرس جنوبی کازرون و شهید چمران لارستان به عنوان نمایندگان فارس در نوزدهمین دوره لیگ برتر بانوان حضور دارند که در پایان نیم فصل به ترتیب مقام سوم و هفتم را به خود اختصاص دادند.

 

به گزارش شهر مردم، با پایان یافتن دور رفت تیم سنگ آهن بافق یزد پس از انجام هفت بازی با ۱۲ امتیاز قهرمان نیم فصل شد،‌ فولاد هرمزگان که امسال خوب سرمایه گذاری کرده و یکی از مدعیان است با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است.

همچنین تیم زاگرس جنوبی کازرون که در گذشته با نام شهید شاملی شرکت می کرد دراین فصل هم از ابتدا مدعی بود و هم اینک هم با ۱۰ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و برای اینکه در پایان بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد باید ۲ تیم فولاد هرمزگان و سنگ آهن بافق یزد را از پیش رو بردارد.

تیم زاگرس جنوبی کازرون در پایان دور رفت با ۱۰ امتیاز ۲ باخت و تفاضل گل به اضافه ۱۲ در رتبه سوم جای دارد و این تیم با توجه به اینکه ۲ امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین دارد و از نظر تفاضل گل هم فاصله ای ۴۵ گل دارد برای همین هم کار این تیم را سخت خواهدکرد و حتی با تیم دوم جدول که فولاد هرمزگان هم علاوه بر اینکه یک امتیاز عقب است از نظر تفاضل گلی هم ۱۸ گل فاصله دارد.

شاگردان خدیجه قانع سرمربی تیم زاگرس جنوبی هر چند از نظر گل زده ۱۹۲ گل در کارنامه دارد اما از نظر گل خورده خط دفاع چندان مستحکمی ندارد چرا که ۱۸۰ گل دریافت کرده است و باید ۲ تیم اول و دوم جدول را شکست دهد و آنگاه منتظر توقف این تیم ها برابر حریفان باشد تا بتواند به صدر جدول باز گردد ضمن اینکه ملاک تعیین تیم قهرمان در صورت مساوی بودن امتیازها،‌ بازیهای رو در رو است.

نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان  
 تیم هندبال زاگرس جنوبی کازرون

خطر سقوط درکمین تیم شهید چمران، قهرمان غرب آسیا

تیم باسابقه شهید چمران لارستان که روزگاری نه چندان دور قهرمان غرب آسیا شد و درجام باشگاه های آسیا هم شرکت داشت و در فصل گذشته لیگ برتر مقام سوم کسب کرد در این فصل حال و روز خوبی در جدول رده بندی ندارد هر چند تیمی جوان است و از بازیکنان بومی سود می برد.

این تیم که سابقه درخشانی در هندبال ایران دارد چند صباحی به دلیل عدم حمایت از سرمایه گذاراین تیم،‌ خود را از لیگ برتر کنار کشید اما این تیم ریشه دار دوباره قد علم کرد و به سطح اول هندبال کشور باز گشت.

تیم شهید چمران هم اینک با یک بُرد و یک مساوی و داشتن سه امتیاز و تفاضل گل ( ۴۵-) در رده هفتم جدول هشت تیمی قرار گرفته و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند مگر اینکه به مانند فصل گذشته که شروع خوبی نداشت و در پایان هم سوم شد، دراین فصل بتواند خود را به بالای جدول برساند تا خیالشان از بابت سقوط به دسته پائین تر راحت شود هر چند کار سختی در نیم فصل دوم دارد.

نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان  
 تیم هندبال شهید چمران لارستان

جوانترین تیم لیگ برتر هستیم

کاپیتان تیم زاگرس جنوبی کازرون و دروازه بان با سابقه تیم ملی هندبال بانوان هم به خبرنگار ایرنا گفت:‌ جوانترین تیم لیگ برتر هستیم و با وجود انگیزه ای که داریم به قهرمانی تیم در پایان فصل خوشبین هستم.

زینب بذرافکن ادامه داد:‌ لیگ برتر دراین فصل کیفیت خوبی دارد و نمی توان گفت چه تیمی شانس قهرمانی دارد اما امیدوار هستیم در پایان جام قهرمانی بالای سر ببریم.

وی اضافه کرد: ‌در دورفت بازی را به فولاد هرمزگان واگذار کردیم اما تیم سنگ آهن بافق که قهرمان نیم فصل شد را بُردیم برای همین هم به نظرم رقابت برای قهرمانی میان این سه تیم است.

بازیکن تیم زاگرس با اشاره به اینکه در بین نیم فصل تیم ها استراحت ندارندٰ‌ گفت:‌ به دلیل حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات جهانی، لیگ برتر چند هفته تعطیل شد برای همین هم از روزجمعه ۲۲ دیماه مسابقات دور برگشت آغاز می شود.

نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان  
 بذرافکن کاپیتان و دروازه بان تیم زاگرس کازرون

بذرافکن گفت:‌ درهفته هشتم با تیم فولاد هرمزگان در خانه بازی داریم وباید این تیم را با اختلاف ۶ گل شکست دهیم تا هم انتقام باخت دور رفت را بگیریم و هم به رده دوم جدول صعود کنیم.

تماشاگران سالن را پُْرکنند

کاپیتان تیم زاگرس با اظهار اینکه بازی حساس و مهمی با تیم فولاد هرمزگان داریم، تصریح کرد:‌ از تماشاگران کازرونی می خواهیم سکوهای سالن محل برگزاری بازی را پُرکنند تا با حمایت آنها بتوانیم یکی از مدعیان را از سر راه برداریم و به قهرمانی نزدیک تر شویم.

وی بیان کرد: تیم ما دراین فصل تمرینات خود را دیر شروع کرد و هم تیم دیر بسته شد اما درادامه با مربیگری خدیجه قانع که سرمربی تیم ملی است و تلاس بازیکنان توانستیم رفته رفته در جمع مدعیان قرار بگیرم و از مسولان نفت و گاز زاگرس جنوبی که امکانات خوبی در اختیار تیم قرار دادند تشکر می کنم و امیدوارم با قهرمانی جبران کنیم.

به نقل از ایرنا دور برگشت لیگ برتر بانوان ایران از جمعه ۲۲ دیماه آغاز می شود و دراین روز تیم زاگرس جنوبی کازرون میهمان تیم فولاد هرمزگان است و تیم شهید چمران هم در لارستان میزبان تیم شهدای رزکان البرز است.

در رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این بازی ها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک می‌شوند.

true
true
نگاهی به کارنامه نمایندگان فارس در نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان  
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true