×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین برپا می‌شود

نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین برپا می‌شود، نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین به مدت سه روز در حرم امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

به گزارش شهر مردم از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین با حضور تولیدکنندگان هیأتی محصولات مرتبط اربعین از فردا، چهارشنبه ۱۸ مرداد در حرم مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود. هرساله موکب‌داران سراسر کشور گردهم می‌آیند تا از تجارب و دانش یکدیگر بهره‌مند شوند،

در این راستا نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین فرصتی است تا زائران حرم سیدالشهدا(ع) و شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا، هر آن‌ چیزی که تهیه نکرده‌اند را تدارک ببینند. در نمایشگاه امسال، تولید کنندگان هیأتی حضور دارند و قرار است این نمایشگاه در آینده تبدیل به نمایشگاه تخصصی و جامع نیازمندی‌های اربعین شود.

نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین برپا می‌شود

یکی از دیگر اتفاقات ویژه نمایشگاه امسال، برپایی موکب گفت‌وگو میان موکب‌داران و تولید کنندگان است تا بتوانند با تعامل در مسیر رفع دغدغه‌های یک‌دیگر گام بردارند.

نمایشگاه نیازمندی های اربعین از ساعت ۹ صبح فردا در سالن حضرت روح الله حرم مطهر امام خمینی(ره) با ۳۰ غرفه شامل مواد غذایی، محصولات فرهنگی، پوشاک، بهداشتی، دارویی، فرهنگی و هنری آغاز به‌کار می‌کند و تا جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

true
true
نمایشگاه نیازمندی‌های اربعین برپا می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true