×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نفوذ جهاد اسلامی به شبکه جاسوسی موساد و شاباک

 

نفوذ جهاد اسلامی به شبکه جاسوسی موساد و شاباک، نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب اعلام کرد که موفق شده است به شبکه جاسوسی موساد و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) رژیم صهیونیستی نفوذ کند.

 

به گزارش شهر مردم، سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد که توانسته است با نفوذ به موساد و شاباک، از روش‌ها و اقدامات آنها برای جاسوسی از دیگران مطلع شود.

در این بیانیه آمده است، در عملیات امنیتی پیچیده دستگاه امنیت سرایا القدس موفق شده است به سامانه نیروگیری و مدیریت مزدوران در داخل موساد نفوذ کند.

بنابر اعلام شاخه نظامی جهاد اسلامی، ۶ تن از رزمندگان سرایا القدس برای نفوذ به شاباک به کار گرفته شدند.

سرایا القدس افزوده است: افسران شاباک خود را به جای افسرانی در دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین و اطلاعات اردن و شخصیت نماینده‌ای از اتحادیه اروپا جا می‌زدند.

این گروه در پایان تاکید کرده است که از طریق نیروهای خود به افسر موساد القاء کردیم که به ما بیشتر اعتماد کند تا به سمت ارائه اطلاعات بیشتر حرکت کرده و ترفندها و اقدمات بیشتر افسران دیگر را رو کند.

به نقل از ایرنا، پیش از این به دلیل اعتراضات گسترده به لایحه تغییرات قضایی در فلسطین اشغالی و موج سرپیچی در بدنه نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم درباره نفوذ در سرویس‌های امنیتی و جاسوسی این رژیم و تضعیف در عملکرد نیروهای نظامی هشدار داده بودند.

true
true
نفوذ جهاد اسلامی به شبکه جاسوسی موساد و شاباک
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true