×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی پرشکوه مردم محله پانصد دستگاه ارتش از یکی از شهدای گمنام در مسجد ابوالفضل (ع)

مهندس رضا مسعودی، شهردار منطقه ۵شیراز خبر داد:
برگزاری سه یادواره بزرگداشت شهدا به مناسبت ایام فاطمیه در منطقه ۵شهرداری شیراز
تقدیر از ۶۰ نفر از خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان نمونه منطقه ۵ در سه یادواره

جلال الدین عرفانی-شهر مردم
چهارمین یادواره شهدای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) پانصد دستگاه ارتش، در حالی با همکاری حوزه ۴ پایگاه مقاومت حضرت بلال(ع) منطقه ۵ شهرداری شیراز، برگزار شد که در این مراسم، مردم این منطقه، میزبان یکی از شهدای گمنام بودند.
شهردار منطقه ۵شهرداری شیراز گفت: همزمان با ایام شهادت صدیقه کبری و دهه‌های فاطمیه(س)، سه یادواره شهدای منطقه، برگزار شد که اولین یادواره، در دهه اول فاطمیه در محله قبله و دو یادواره نیز همزمان روزپنج شنبه ۲۳آذر در کوشک میدان و این محل، یعنی مسجد ابوالفضل العباس(ع) پانصد دستگاه ارتش برگزار شد که در یادواره امروز، این سعادت را داشتیم که مراسم تشییع یکی از شهدا، در این مسجد برگزار شود.


مهندس رضا مسعودی، افزود: در این مراسم، آیت ا… ملک حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، به عنوان سخنران اصلی ما حضور داشتند و مراسم، بسیار پرشور و با استقبال خوب مردم محله و منطقه ۵، همراه بود.
شهردار منطقه۵ شیراز، با تقدیر از سپاه بقیه ا.. و حوزه ۴ پایگاه مقاومت بسیج حضرت بلال(ع) منطقه ۵، حجت الاسلام صادقی، امام جماعت مسجد ابوالفضل (ع)، حجت الاسلام محمدی امام جماعت مسجد قبله و همه کسانی که در اجرای این مراسم ها یاری کردند، گفت: در هر سه مراسم که این سومین آنها است، شاهد حضور پرشور و گسترده مردم بودیم.
مسعودی، اظهار داشت: ما اعتقاد داریم، توجه به مسایل فرهنگی با هجمه هایی که امروز علیه نظام مقدس اسلامی می شود، بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل، شورا و شهرداری با همتی مضاعف، این حوزه را دنبال می کنند و تلاش می کنیم، توطئه دشمنان علیه نظام را با اجرای برنامه فاخر، کنار بزنیم.
وی، در پاسخ به این سوال که آیا اجرای چنین برنامه هایی تداوم دارد یا خیر؟ ادامه داد: بله، این برنامه ها ادامه دارد و با توجه به استقبال گسترده مردم و مطالبه آنها برای برگزاری، این گونه برنامه ها همچنان ادامه دارد.


شهردار منطقه ۵ شیراز، گفت: در سه یادواره برگزار شده، از ۶۰ نفر از خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان نمونه در حوزه فرهنگی، تجلیل شده است.
مسعودی، اظهار داشت: تلاش شورای اسلامی و شهرداری، همواره بر اين است تا از تمام ارزش‌هاي انقلاب و زحماتي كه خانواده شهدا براي انقلاب كشيده‌اند، پاسداري كنند.
وی، تصریح کرد: امروز در اين محفل، جمع شده‌ايم كه بگوييم جامعه به شما و شناخت بیشتر شما، نياز دارد و بايد تلاش كرد تا دين شهدا را در جامعه، ادا كنيم.
وی، اضافه کرد: دشمن مي‌داند که اينجا عراق و افغانستان نيست و اينجا همان جايي است كه هشت سال در شرايط بحراني، كشور را مديريت كرديم و به همين دليل، آنها هم عرصه نرم را كه خطرناك است، به جاي جنگ، انتخاب کرده‌اند.
شهردار منطقه ۵ شیراز، تصریح کرد: اگرچه جنگ نرم، به مراتب بسيار دشوارتر از جنگ فیزیکی و سخت است، اما ما با جوانان باهوش، مي‌توانيم نقشه‌های دشمنان را خنثی كنيم.

true
true
میزبانی پرشکوه مردم محله پانصد دستگاه ارتش از یکی از شهدای گمنام در مسجد ابوالفضل (ع)
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true