×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی لارستان از یک‌هزار ورزشکار در بهمن و اسفندماه امسال/ یک فرصت برای رونق توریسم ورزشی

میزبانی لارستان از یک‌هزار هزار ورزشکار در بهمن و اسفندماه امسال/ یک فرصت برای رونق توریسم ورزشی، فرماندار شهرستان لارستان گفت: این شهرستان در بهمن و اسفند ماه سال جاری، میزبان مسابقات کشوری و استانی در رشته های مختلف ورزشی خواهد بود و هزار ورزشکار وارد لارستان خواهند شد که می تواند موجب رونق توریسم ورزشی در منطقه شود.

 

به گزارش شهر مردم، داریوش دهقان روز یکشنبه در نشست با تعدادی از هیات های ورزشی شهرستان گفت: مسابقات شنا دانشجویان دانشگاه های دولتی کشور(آقایان و بانوان) منطقه ۷ از ۱۴ تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری با حضور ۵۰ نفر و مسابقات نجات غریق استانی آقایان و بانوان در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سال جاری با حضور ۱۲۰ نفر در لارستان برگزار می شود.

دهقان افزود: همچنین مسابقات شنا استانی آقایان نیز در تاریخ ۶ تا هشتم اسفندماه سال جاری با حضور ۳۰۰ نفر و مسابقات کشوری تنیس روی میز جوانان کشوری در بهمن ماه سال جاری با حضور ۲۰۰ نفر برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات بدمینتون پیشکسوتان کشور نیز در اسفندماه سال جاری با حضور ۲۰۰ ورزشکار به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار ویژه لارستان همچنین اظهار داشت: در اسفندماه سال جاری اردوی تیم ملی جوانان تنیس روی میز و مسابقات استانی این رشته ورزشی را با حضور ۲۰۰ نفر خواهیم داشت و در کنار آن کلاس مربی گری شنا، بسکتبال، تنیس خاکی و موارد دیگر در این شهرستان برگزار می شود.

نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: در مجموع بیش از هزار ورزشکار در رشته های مذکور از سراسر کشور وارد لارستان می شوند و در این مسابقات شرکت می کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات و به تبع آن، حضور نوجوانان، جوانان و بزرگسالانی که برای شرکت در مسابقات وارد لارستان بزرگ می شوند، در حوزه توریسم ورزشی می تواند باعث حرکت های بسیار ارزشمندی در شهرستان شود. همچنین برگزاری این مسابقات یک تحول خوب را در ورزش منطقه ایجاد می کند.

لارستان در بهمن و اسفند امسال میزبان هزار ورزشکار از سراسر کشور است

دهقان در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات برای ورزشکاران شهرستان هم امتیازات مهمی دارد. این مسابقات می تواند نگاه ورزشکاران ما را به خودشان و سطحی که در آن فعالیت دارند تغییر دهد و با حضور در میادین ورزشی خود را ارزیابی کنند. به همین منظور میزبانی های مختلف از مسابقات می تواند محک بسیار خوبی در جهت استعداد یابی ورزشکاران و ارزیابی توان و ظرفیت اجرایی شهرستان باشد و نقاط ضعف و قدرت ما را بیشتر نمایش دهد.

فرماندار لارستان با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب دراین منطقه اضافه کرد: خدا را شکر ورزشکاران لارستانی تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ در میادین مختلف ورزشی در استان، کشور و جهان شده اند.

وی در پایان به ادارات میراث فرهنگی و پایگاه تاریخی شهر لار هم توصیه کرد که از این ظرفیت استفاده کنند و نسبت به تهیه بروشور و شناساندن آثار تاریخی و گردشگری شهرستان به مهمانان و ورزشکاران اقدام کنند.

به نقل از ایرنا، در انتهای این جلسه محمد حسن طیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی شهرستان نیز نقطه نظرات خود را در این خصوص بیان کردند.

true
true
میزبانی لارستان از یک‌هزار ورزشکار در بهمن و اسفندماه امسال/ یک فرصت برای رونق توریسم ورزشی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true