×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مهاجم لیگ برتری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز 

مهاجم لیگ برتری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی برای تقویت خط حمله خود با یک مهاجم که سابقه بازی در تیم های لیگ برتری دارد، قرار داد بست.

 

به گزارش شهر مردم، مدیر رسانه باشگاه فجر شهید سپاسی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت:‌ مهدی شریفی بازیکن جدید تیم فجر است که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز را دارد.

رضا خادم ادامه داد:‌ قرار داد این بازیکن تا پایان مسابقات لیگ دسته یک در فصل کنونی است.

وی اضافه کرد:‌ تاکنون بازیکنی از تیم فجر جدا نشده و دست اندرکاران باشگاه چند بازیکن جدید دیگر در نظر دارند اما تا زمانی که حضورشان در تیم قطعی نشده از بردن نام آنها خودداری می کنیم.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و هم اینک در پایان نیم فصل با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد.

چادرملو اردکان یزد با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم فصل شد،‌ خیبر خرم آباد با ۳۷ امتیاز و نفت مسجد سلیمان هم با ۳۵ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

همچنین شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک با ۲۴ امتیاز هفتم است.

زمان آغاز دوربرگشت مسابقات لیگ دسته یک به دلیل حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا که در قطر در حال برگزاری است و هنوز از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

به نقل از ایرنا، در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

true
true
مهاجم لیگ برتری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز 
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true