×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
منوچهر والی‌زاده به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود

منوچهر والی‌زاده به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود، منوچهر والی‌زاده که چند روزی است به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه بود، به گفته همسرش در حال حاضر شرایط جسمی مساعدی دارد و دو روز دیگر از بیمارستان مرخص می‌شود.

به گزارش شهر مردم ، میترا کیانی ـ همسر منوچهر والی‌زاده ـ ، درباره وضعیت جسمی این دوبلور قدیمی توضیح داد: متاسفانه به دلیل سرماخوردگی، بعد از حضور در مراسم خاکسپاری آقای ربیعی ایشان مشکل تنفسی پیدا کردند و در این مدت در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه بودند.

وی گفت: درمان ایشان تا الان خوب پیش رفته است و در حال حاضر شرایطشان مساعد است؛ اگر اکسیژن خونشان بالا بیاید به تایید پزشکان مرخص خواهند شد.

منوچهر والی‌زاده در حال حاضر در بخش ایزوله آی سی یو بستری است و به گفته همسرش وضعیت رو به بهبودی دارد و کمی هم با ضعف جسمی مواجه است.

این دوبلور پیشکسوت به علت عارضه تنفسی از روز (۱۴ اسفند ماه) در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های پزشکان قرار دارد.

منوچهر والی‌زاده، مدیر دوبلاژ، دوبلور، گوینده‌ی رادیو و بازیگر، سال ۱۳۱۹ در شهر تهران متولد شد.او در سال‌های (۱۳۳۸-۱۳۳۷) یعنی از دوران دبیرستان، بعد از چند تئاتر آماتوری، به تئاتر تهران راه یافت و در یک نمایشنامه به کارگردانی خانم مورین نقش کوتاهی به عهده گرفت.منوچهر والی‌زاده نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۱ در ۲۲ سالگی در فیلم خداداد به کارگردانی امین امینی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قصه عشق، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای منوچهر والی‌زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ویدا قهرمانی، تاج‌الملوک احمدی، غلامحسین بهمن‌یار و نصرت‌الله کنی را تجربه کرد.

true
true
منوچهر والی‌زاده به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true