×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
منظور: مطالبات ۲۶ هزار نیروی خرید خدمت آموزش و پرورش به زودی پرداخت می‌شود

منظور: مطالبات ۲۶ هزار نیروی خرید خدمت آموزش و پرورش به زودی پرداخت می‌شود ، رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت مطالبات ۲۶ هزار نیروی خرید خدمت وزارت آموزش و پرورش طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی شهرمردم، داوود منظور روز چهارشنبه – چهارم بهمن‌ماه – در صحن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرداخت مطالبات نیروهای خرید خدمت آموزش و پرورش طی چند روز آینده آغاز شده و تسویه خواهد شد.

وی تصریح کرد: حدود ۲۶ هزار نیروی خرید خدمت در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند که طبق برآورد انجام شده بار مالی حقوق این افراد ۲۷ میلیارد تومان است که تأمین منابع برای پرداخت حقوق آنها در حال انجام است و حقوق این بخش از نیروهای آموزش و پرورش طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: وزارت آموزش و پرورش با توجه به نیاز خود در ابتدای امسال نیروهایی را به صورت خرید خدمت به کار گرفته که با توجه به اینکه این نیروها در استان های مختلف به کار گرفته شده اند، تعداد دقیق این نیروها از سوی آموزش و پرورش احصا نشده بود.

منظور خاطرنشان کرد: هفته گذشته نشست مشترکی را با وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی درباره این موضوع داشتیم که تعداد نیروهای خرید خدمات به طور دقیق مشخص و در نهایت برنامه ریزی شد تا حقوق آنها طی چند روز آینده پرداخت شود.

true
true
منظور: مطالبات ۲۶ هزار نیروی خرید خدمت آموزش و پرورش به زودی پرداخت می‌شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true