×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لارستان فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد   

لارستان فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد، رئیس فدراسیون تنیس با اظهار اینکه برگزاری مسابقات بین المللی و استانی نیاز به زیر ساخت های حرفه ای دارد،‌گفت: با توجه به افتتاح آکادمی تنیس در لارستان فارس و ظرفیت  های فرودگاهی، این شهرستان ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی که موجب توسعه توریست ورزشی می شود را دارد.

 

به گزارش شهر مردم، داوود عزیزی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاح مجموعه تنیس جنوب کشور در شهرستان لارستان در مصاحبه با خبرنگاران،‌اعلام کرد:‌ از ساخت مجموعه هایی که بتواند شرایط میزبانی مسابقات مختلف را داشته باشد، حمایت می کنیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون تنیس در نظر دارد تا پایان سال، یک دوره کلاس مربیگری و داوری در لارستان برگزار کند و پس از مشخص شدن برنامه های اجرایی سال آینده، احتمال اینکه میزبانی مسابقات کشوری در این شهرستان برگزار شود، زیاد است.

لارستان فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد   
 افتتاح مجموعه تنیس لارستان

تجهیزات تنیس وارداتی و گران است

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به گران بودن وسایل این رشته ادامه داد: هر چند سایر رشته ها پرهزینه هستند اما از آنجا که تجهیزات تنیس وارداتی است بخشی از این گرانی وجود دارد.

عزیزی افزود:‌ طبق آخرین تفاهمی که فدراسیون با مجموعه حامیان مالی این ورزش داشته، مقرر شد تعداد زیادی توپ برای توزیع در استان ها تهیه شود و اولویت ما بر این است که توپ های رایگان در اختیار میزبانان مسابقات قرار دهیم.

رئیس هیات تنیس فارس هم در این نشست گفت: اگر مخاطبان این رشته زیاد شود، می توان هزینه ها را کاهش داد تا شاهد رونق بیشتری در این ورزش باشیم.

 

برای استعدادیابی زیر ساخت مناسب ندایرم

سید کاظم چابک به ظرفیت های موجود درلارستان اشاره کرد و گفت: هیات تنیس لارستان طی ۲ سال گذشته در بین شهرستان های جهرم، گراش، آباده و شیراز که هیات های تنیس فعالی دارند، به عنوان شهرستان نمونه انتخاب شده که نشان از زیرساخت خوب و نیروهای توانمند و ظرفیت بالای آنها دارد.

وی تاکید کرد: برای استعدادیابی در این رشته ورزشی زیرساخت های مناسب در فارس نداریم چرا که هنوز یک زمین اختصاصی دراختیار هیات نیست،‌ اگرچه برنامه ریزی کار راحتی است،اما اجرای آن با توجه به شرایط موجود دشوار است.

به نقل از  ایرنا، مجموعه آکادمی تنیس جنوب کشور در لارستان، با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال با مشارکت اداره ورزش و جوانان، شهرداری و فرمانداری به بهره برداری رسید.

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

true
true
لارستان فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را دارد   
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true