×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فوتسالیست مشهدی لژیونر شد

فوتسالیست مشهدی لژیونر شد، به گزارش شهر مردم /خراسان رضوی ، علی ابراهیمی با عقد قراردادی به تیمی در لیگ عراق پیوست.علی ابراهیمی که چند هفته قبل از تیم کراپ الوند ایرانیان جدا شد، با عقد قراردادی ۵ ماهه راهی لیگ برتر عراق شد و به تیم الموارد المایه بغداد پیوست.

ابراهیمی که سابقه بازی در فوتسال خارج از ایران و لژیونر شدن را دارد، پیش از این در لیگ مالزی آقای گل شده و سابقه ۲ قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد.

یک بازیکن از تیم ملی مصر دیگر لژیونر تیم عراقی است و تیم الموارد المایه بغداد هم‌اکنون در رده پنجم جدول است و شانس زیادی برای صعود به پلی‌آف لیگ عراق دارد

علی ابراهیمی گفت: همه می‌دانند که خراسان قطب فوتسال ایران است، ستاره‌های زیادی چه در لیگ برتر ایران و چه در فوتسال جهان از مشهد فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه شرایط هیچگاه جور نشده که این بازیکنان خراسانی بتوانند دور هم در یک تیم مشهدی جمع شوند و قهرمانی را برای فوتسال خراسان به دست آورند. فوتسال خراسان نیاز به همدلی دارد و اگر مسئولان حمایت کنند، چه در ایران و چه در آسیا تیم‌های خراسانی می‌توانند حرف زیادی برای گفتن داشته‌باشند.

در فوتبال (و برخی ورزش های دیگر ) به بازیکنان بومی یک کشور که در لیگ کشور دیگری شاغل هستند ، لژیونر می گویند..

true
true
فوتسالیست مشهدی لژیونر شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true