×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
فجرسپاسی میزبان داماش گیلان،‌ شهر راز میهمان اسلام شهر  

فجرسپاسی میزبان داماش گیلان،‌ شهر راز میهمان اسلام شهر ، هفته دوم لیگ دسته یک جام آزادگان در حالی برگزار می شود که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی میزبان داماش گیلان است و شهرراز شیراز هم به میهمانی آریو اسلامشهر تهران می رود.

 

 

به گزارش شهر مردم، تیم فجر یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز و در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه به مصاف داماش گیلان می رود.

هر دو تیم هفته نخست را با شکست آغاز کردند،‌ فجریها در مسجدسلیمان در یک بازی پرحاشیه و جنجالی یک بر صفر به نفت این شهر باختند و چند روز بعد از بازی هم حاشیه ها ادامه داشت.

نقطه تاریک بازی فجر و نفت مسجد سلیمان،‌حمله مربیان

پس از اینکه بازی نفت و فجر با آن حاشیه ها پایان یافت اما این پایان کار نبود چرا که پس از بازی مربیان ۲ تیمٰ، رجب زاده و باقری نیا در رسانه ها پاسخ یکدیگر دادند،‌یکی از ضد فوتبال سخن گفت و دیگری گفت کار خوب ما در این دیدار این بود که گل زدیم و از گلمان هم دفاع کردیم.

آرامش بر روی نیمکت

آرامش بر روی هرنیمکتی موجب می شود که بازیکنان بتوانند با تمرکز لازم خواسته مربیانشان را در زمین پیاده کنند و بهتراست مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که برای موفقیت تیمش زحمت کشیده و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفته آرامش بیشتری داشته باشد چرا که تازه یک بازی از این مسابقات گذشته است.

قطعا در ادامه این لیگ فرسایشی مشکلات دیگری هم در نوع بازی حریفان در خانه و خارج از خانه اشتباهات سهوی داوران که اجتناب ناپذیر است و بحث زمین های مسابقه برای تیم ها به وجود می آید.

فجرسپاسی میزبان داماش گیلان،‌ شهر راز میهمان اسلام شهر  
 رجب زاده سر مربی تیم فجر

۳۳ هفته باقی مانده دیدارهای سخت و نفس گیری است که باید تیم ها انرژی خود را برای این تعداد بازی سخت تقسیم کنند.

رجب زاده تیم خوبی دارد و همچون سال گذشته یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است که این کار شدنی است.

هر ۲ تیم با شکست لیگ را آغازکرده اندٰ بدین ترتیب فجریها در مسجد سلیمان برابر نفت با وجود اینکه خوب بازی کردند اما ـآنها همچنان در امر گلزنی ناکام ماندند تا مربیان این تیم روی این مسئله مهم بیشتر کارکنند چرا که به تیمی که خوب بازی می کند و گل نمی زند، امتیای داده نمی شود.

داماش چگونه تیمی است ؟‌

این تیم که به تازگی از لیگ دسته دوم به یک صعود کرده است دست به تغیرات زیادی زده و ۲۲ بازیکن جدید را به خدمت گرفته است و سودای مدعی شدن در سر دارند.

سیامک فراهانی سرمربی تیم داماش است که با این تیم به فینال جام حذفی کشور هم رسیده و در کادر فنی خود هم محمود خرمزی را دارد که در تیم فجر و برق شیراز سابقه بازی دارد و از تیم سابقش شناخت دارد هر چند فجر یها تغییرات زیادی داشته اند.

شهر راز میهمان آریو اسلام شهر

اما تیم شهر راز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته یک است که این تیم تازه تاسیس شده در اسلامشهر تهران به مصاف تیم آریو این شهر می رود.

شهر رازی ها در هفته نخست در خانه برابر استقلال ملاثانی بدون گل متوقف شدند.

فجرسپاسی میزبان داماش گیلان،‌ شهر راز میهمان اسلام شهر  
 شهر راز

ستار زارع سر مربی تیم شهر راز که سابقه بازی در تیم ملی را دارد،‌روی نیمکت این تیم نشسته که در هفته اول مقداری ناهماهنگ نشان دادند که این امر طبیعی است و رفته رفته تیم شکل خواهد گرفت آنها ٰ‌بازی نبستاخوبی برابر استقلال ملاثانی خوزستان به نمایش گذاشتند هر چند این تیم هم به مانند فجر در امر گلزنی ناکام بود تا این تیم هم روی این مشکل بزرگ بیشتر کار کند.

تیم آریو با جواد زرینچه کاپیتان سابق تیم استقلال تیمی خوبی را ساخته و چند بازیکن خوب را به خدمت گرفته و در هفته نخست تیم مس شهر بابک را در خانه اش شکست داده و این تیم هم مدعی نشان داده است.

به نقل از ایرنا، در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۳ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

true
برچسب ها : , ,
true
فجرسپاسی میزبان داماش گیلان،‌ شهر راز میهمان اسلام شهر  
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true