×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عملیات «وعده صادق» دفاع مشروع از حقوق ملت ایران بود

عملیات «وعده صادق» دفاع مشروع از حقوق ملت ایران بود ، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عملیات وعده صادق را دفاع مشروع از حقوق منافع ملت ایران دانست و گفت: پاسخ تنبیهی سپاه نشان داد که کشورمان در دفاع از منافع ملی با کسی تعارف ندارد.

به گزارش شهرمردم ، احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد عملیات تاریخی، مقتدرانه و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: عملیات ترکیبی و پیچیده «وعده صادق»، اولین عملیات ترکیبی پهپادی و موشکی در سطح گسترده علیه رژیم جعلی صهیونیستی بود که پایگاه های از پیش تعیین شده این رژیم را در هم کوبید.

وی تصریح کرد: طراحی فنی و دقیق این عملیات باعث شد که گنبد به اصطلاح آهنین از رهگیری این موشک ها و پهپادها ناتوان شود به گونه ای که بخش قابل توجهی از این پهپادها توانست به اهداف مورد نظر خود برسد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس اضافه کرد: این عملیات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی ایران نشان داد که ظرفیت های بی نظیری را برای تنبیه متجاوزان در نظر گرفته است و اگر دشمنی چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد با پاسخی کوبنده روبرو خواهد شد.

راستینه عملیات وعده صادق را دفاع مشروع از حقوق منافع ملت ایران عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد که جمهوری اسلامی در دفاع از منافع ملی کشورمان با هیچ کس تعارف ندارد.

وی اضافه کرد: اگر رژیم صهیونیستی در پاسخ دچار خطای راهبردی شود با عملیات گسترده، انبوه و ویرانگر روبرو خواهد شد، به گونه ای که این رژیم به زودی پایان عمر نکبت بار خود را خواهد دید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین بین‌المللی این اجازه را به ما می‌دهد که بعد از حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها که جزو خاک ما است، پاسخ مشروعی داشته باشیم، یادآورشد: دلاور مردان ما در این اقدام به سازمان ملل این پیام را دادند که دوران بزن دررو تمام شده و اگر این سازمان در دفاع از حقوق بین‌الملل کوتاهی کند و منافع ملت‌ها را نادیده بگیرد، ایران از حقوق ملت خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش شهرمردم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه – ۲۶ فروردین ماه – با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

true
true
عملیات «وعده صادق» دفاع مشروع از حقوق ملت ایران بود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true