×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عملکرد دستگاه قضا در شناسایی و برخورد با باند‌های فسادزا قاطع بوده است

عملکرد دستگاه قضا در شناسایی و برخورد با باند‌های فسادزا قاطع بوده است ، نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس گفت: دستگاه قضا در سال‌های اخیر با باند‌های فسادزا به صورت قاطع برخورد کرده است.

به گزارش شهرمردم علی آذری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در طول ریاست بر این قوه گام‌های ارزشمندی را برای مبارزه با فساد برداشته است.

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس گفت: دستگاه قضا در سال‌های اخیر در حوزه کشف رانت‌ها و فساد‌ها و شناسایی و برخورد‌ با باند‌های فسادزا به صورت قاطع برخورد کرده است.

وی ادامه داد: ما با یک مجموعه‌ای از حوزه سنگین دولتی مواجه هستیم و این سنگینی مبدا بسیاری از فساد‌ها شده است، از سویی دولت به دنبال چابک‌سازی است که می‌تواند ریشه‌های فساد را جمع کند.

آذری با بیان اینکه خواسته مردم این است که اخبار مربوط به فساد کمتر شنیده و دیده شود و مجموعه سه قوه رفتاری در پیش بگیرند که به طور کلی فساد ریشه‌کن شود اظهار کرد: قوه قضاییه به تنهایی قادر به پیشگیری در حوزه فساد نیست و همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند تا رضایت مردم جلب شود.

true
true
عملکرد دستگاه قضا در شناسایی و برخورد با باند‌های فسادزا قاطع بوده است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true