×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طوفان مردم شیراز در طوفان الاحرار

طوفان مردم شیراز در طوفان الاحرار، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، مردم مسلمان و همیشه درصحنه استان فارس و شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)  همزمان با سراسر کشور در روز جهانی قدس با حضوی پرشور و طوفانی از میدان امام حسین (ع) مسیر خود را با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا، مرگ بر رژیم کودک کش مردم‌فریب، با عبور از بلوار کریم‌خان زند، میدان شهدا، خیابان و چهارراه پیروزی، و بلوار شهید آیت‌ا… دستغیب و خیابان ۹ دی، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) تجمع کرده و ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، یاد و خاطره شهدای فلطین و غزه را گرامی داشتند و در پایان مراسم با قرائت قطعنامه سراسری، جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به عنوان سخنران این مراسم به شیراز دعوت شده بود، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه ما واجب است، شایسته نیست که اهل نماز و روز بود و نسبت به ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام ضیاءالدین آقاجان پور در سخنانی اظهارداشت: مسلمانان با اتحاد و همبستگی و روحیه ایثار و شهادت به فریاد رسیده و امت اسلامی را از دست رژیم غاصب و کودک کش نجات دهد و اگر نسبت به این حرکت انقلابی بی‌تفاوت باشند، مسلمان نیستند، چراکه روز آزمون اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی در برابر این‌همه ظلم، جنایات، آدم کشی و قتل‌عامی که توسط رژیم صهیونیستی در حال تکرار است چه واکنشی از خود نشان می‌دهد، تصریح کرد: توجه به آخرین وصیت امیرمومنان علی علیه اسلام به امت اسلامی این است که به حسن، حسین و خانواده‌ام و کسانی که بعد از من این سفارش به آن‌ها می‌رسد بگوئید وصیت به تقوای الهی، فریب زرق ‌وبرق‌های دنیوی نخورید و نیز هرکجا که هستید و در راستای حق و حقیقت گام بردارید و دشمن ظالمان، مستکبران و زورگویان و حامی محرومان و مظلومان باشید.

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: علماء، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و خانواده شهدا و مردم باید حمایت از مردم فلسطین را سرلوحه قرار دهند تا به اهداف اصلی خود که همانا سرنگونی رژیم صهیونیستی دست‌یابیم.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: امت اسلامی در شرایط کنونی در مقابل جبهه حق و باطل قرارگرفته و در این مورد در جبهه حق حسین و حسینیان و جبهه باطل یزید، یزیدان، آمریکا، کشورهای اروپایی و اربابان نظام سلطه که به‌طور علنی از رژیم غاصب و اشغالگر قدس در برابر این‌همه جنایات طرفداری می‌کنند.

آقاجان پور ابراز داشت: رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر انگلیس، فرانسه و سران کشورهای اروپایی به تل‌آویو سفرکرده و رسماً در برابر رسانه‌ها اظهار کردند که حمایت خود را از اسرائیل با ارسال سلاح‌های کشتارجمعی برای دفاع از اسرائیل در مقابل مردم غزه و فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جبهه یزیدیان می‌گویند سازش کن تازنده بمانی و در این دنیا زندگی کنیم، اظهارداشت: جبهه و نیروهای مقاومت، حماس، حزب‌ا… و ایران اسلامی به‌عنوان جبهه حسینیان بر این باورند که هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم و در این راستا راه پیروزی برادران و خواهران مقاومت، ایستادگی، پیروزی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: روز قدس و در این مکان مقدس این نوید و وعده را می‌دهم که به‌زودی قدس شریف آزاد و فلسطین پیروز و در مسجد الاقصی حضور پیداکرده و نماز برپا می‌داریم چراکه صبح پیروزی نزدیک است.

true
true
طوفان مردم شیراز در طوفان الاحرار
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true