×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد

شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد، طبق اعلام شبکه آماری اوپتا شانس قهرمانی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تا ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

به گزارش شهر مردم، یکشنبه برای هواداران منچسترسیتی روز خوبی بود. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار منچسترسیتی هم فکرش را نمی‌کرد لیورپول و آرسنال در حالی که در هفته سی‌ودوم لیگ برتر میزبان بودند برابر حریفان خود شکست خوردند اما این اتفاق رخ داد. لیورپول در آنفیلد برابر کریستال‌پالاس رده‌پانزدهمی با یک گل شکست خورد و از طرف دیگر هم آرسنال در ورزشگاه امارات برابر استون‌ویلا با دو گل متحمل شکست شد تا سیتی در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند.

شبکه آماری اوپتا از تغییر زیاد شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خبر داد؛ به طوری که شانس سیتی برای قهرمانی در فصل جاری از ۴۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. آرسنال بعد از سیتی با ۱۸ درصد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و در نهایت هم لیورپول با یازده درصد شانس قهرمانی در رده سوم قرار دارد.

به نظر می‌رسد سیتی با توجه به افت آرسنال و لیورپول در هفته‌های پایانی باز هم قهرمانی را در لیگ جزیره به دست آورد؛ چرا که تیم گواردیولا خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد این در حالی است که لیورپول و آرسنال در هفته‌های پایانی بسیار بد نتیجه می‌گیرند.

true
true
شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true