×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سونامی دیوان بین‌المللی کیفری در سرزمین‌های اشغالی

سونامی دیوان بین‌المللی کیفری در سرزمین‌های اشغالی ، منابع خبری رژیم صهیونیستی صدور احتمالی احکام بازداشت تعدادی از سران سیاسی و نظامی این رژیم از سوی دیوان بین المللی کیفری به خاطر جنایت در نوار غزه را به منزله سونامی دانستند که سرزمین‌های اشغالی را درخواهد نوردید.

به گزارش روز یکشنبه شهرمردم،  به نقل از شبکه المیادین، منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقامات در داخل سرزمین‌های اشغالی می‌دانند که دیوان بین‌المللی کیفری تصمیم گرفته‌ است که حکم بازداشت رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را صادر کند.

این منابع خبری افزودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و چه بسا مسئولان دیگر این رژیم هدف دیوان بین‌المللی کیفری هستند.

این منابع به نقل از یک منبع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی تصریح کردند: تصمیم دیوان بین‌المللی کیفری یک سونامی است که همه چیز را با خود خواهد برد و تنها کسی که می‌تواند آن را متوقف کند، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا است اما درحال حاضر وی از انجام این کار امتناع می‌کند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی کیفری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر، روزنامه تایمز انگلیس اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی کیفری در حال آماده‌ شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد صهیونیست از جمله گالانت، هالیوی و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است احکام بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

وزارت بهداشت فلسطین ظهر دیروز شنبه در آخرین آمار خود اعلام کرده بود که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی ها به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

true
true
سونامی دیوان بین‌المللی کیفری در سرزمین‌های اشغالی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true