×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی از استان هستند

سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی از استان هستند، فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه در بسیاری از زمینه‌های عمرانی ورود سازنده دارد،گفت:امسال سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی از استان هستند.

به گزارش شهر مردم ، از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس،سردار یدالله بوعلی روز شنبه در بازدید از پروژه‌های درحال اجرای بهسازی و طرح هادی روستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز بر لزوم شتاب بخشی و اجرای دقیق طرح های یاد شده تأکید کرد و گفت: امسال سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت زدایی از استان هستند.

اقدامات ملی در جهت رفع محرومیت از چهره روستاهای کشور

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: سپاه یک ظرفیت بزرگ است که همیشه در راه زدودن غبار محرومیت در کنار مردم بوده است.

سردار بوعلی افزود: مجموعه اقداماتی که در بسیج سازندگی آغاز شده اقدامات ملی در جهت رفع محرومیت از چهره روستاهای کشور است و نگاه ما این است که مسائل محرومیت را بررسی و با کمک استان حل و فصل کنیم.

وی یادآور شد: سپاه در بسیاری از زمینه‌های عمرانی ورود سازنده دارد و در طرح‌های عمران روستایی شامل راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، امنیت‌غذایی و حاشیه شهرها و محلات محرومی که در بطن شهرها هستند اقدامات شایسته برای عمران و آبادانی انجام داده است.

اجرای طرح هادی روستا به مبلغ ۲۵هزار میلیون ریال

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این طرح در قالب تفاهمنامه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیاری و بسیج سازندگی فارس به میزان ۱۲هزار متر در حال اجرا است.

محسن ابراهیمی افزود: طرح هادی در روستای شیب جدول از توابع بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز از محل اعتبارات قیررایگان به مبلغ ۲۵هزار میلیون ریال در حال اجراست.

true
true
سه هزار گروه جهادی پای کار محرومیت‌زدایی از استان هستند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true