×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رییس ستاد قالیباف فردا در گردهمایی حامیان وی در فارس شرکت می کند

رییس ستاد قالیباف فردا در گردهمایی حامیان وی در فارس شرکت می کند، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، بنابه گفته رییس ستاد مردمی حامیان قالیباف کاندیدای این دوره انتخابات ریاست جمهوری در فارس، فردا در جمع حامیان کاندیدا در شیراز حضور پیدا خواهد کرد.

محمدحسین شاکری زاده در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، با اشاره به ابراز امیدواری نسبت به رسیدن به یک انتخاب اصلح، با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات، گفت: شاید این سوال پیش آید که چرا قالیباف؟ پاسخ این است، چون قالیباف دارای کارنامه خوبی است، البته که همه کاندیداها اصلح هستند، اما  مردم بر اساس کارنامه و عملکرد شخص باید انتخاب کنند تا آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

شاکری زاده ادامه داد: امروز ما نیازمند یک مدیر اجرایی و قوی هستیم، مدیری که به همه وعده های خود عمل کند، مدیری که هر کاری را که شروع می کند، به اتمام می رساند، ما به حضور مدیر کاربلد و جهادی نیاز داریم و وی یکی از جهادی ترین مدیران است که همواره در حال تلاش و فعالیت در راستای توسعه کشور است.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از قالیباف، به دلیل فعالیت جهادی و فعالیت های اثر گذار وی در مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته است، گفت: ما نیار داریم، یک رییس جمهور مسلط داشته باشیم که با امور مختلف  آشنا باشد و در کنار آن، از  مشاوره هم کمک بگیرد، اما برخی کاندیداها، گویا فکر می کنند که قرار است مشاوران کشور را اداره کنند، این در حالی است که رییس جمهوری موفق است که قبلا کار اجرایی کرده و بعد از مشاوران استفاده کند، چون او باید پاسخگو باشد.

رییس ستاد مردمی حامیان قالیباف در فارس، با اشاره به تبحر قالیباف در حوزه روابط خارجی و دیپلماسی اقتصادی، در خصوص احتمال حضور این کاندیدا در شیراز، گفت: با توجه به تراکم برنامه ها، وی در فارس حضور پیدا نمی کند، اما همایش حامیان قالیباف فردا صبح(سه شنبه) با حضور نیکزاد، رییس ستاد قالیباف در تالار حافظ برگزار می شود.

true
true
رییس ستاد قالیباف فردا در گردهمایی حامیان وی در فارس شرکت می کند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true