×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رویداد گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری شهر مردم ، گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید. پس از طی مراحل مستندنگاری و امور اداری جشنواره گل نرگس در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده وهم زمان در هفته دولت به استان فارس ابلاغ گردید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: ازآنجا که شهرستان خفر از نظر جغرافیایی آب‌وهوایی چهار فصل دارد و محصولات متنوعی در آن کشت می‌شود موردتوجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرارگرفته است.

علی‌اصغر طاهری باب اناری افزود: گل نرگس یکی از محصولات این شهرستان با قدمتی دیرینه است که هرساله در فصل برداشت آن، جشنواره و برنامه‌های متنوعی در سطح این شهرستان برگزار می‌شود و خفر در این ایام مورد توجه گردشگران است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره گل نرگس گام مؤثری در مسیر معرفی ظرفیت‌ها، صنایع‌دستی و سوغات خفر است.

طاهری گفت: پس از طی مراحل مستندنگاری و امور اداری این جشنواره با شماره ثبت ۰۲۰۲۱۶۲۳۹ در فهرست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده وهم زمان در هفته دولت به استان ابلاغ شد.

خفر از شهرستان‌های استان فارس است که در ۱۰۹ کیلومتری شیراز واقع شده است. خفر با حدود ۳۵۰ هکتار نرگس‌زار و تولید بیش از ۱۵۰ میلیون شاخه گل یکی از قطب‌های تولید گل نرگس کشور است.

true
true
رویداد گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسید
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true