×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی و کلنگ زنی ۶۷۱۲ میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز

رونمایی و کلنگ زنی ۶۷۱۲ میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی، ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و کلنگ زنی شد.

وزیر دادگستری، در مراسم افتتاح محور جنوبی بزرگراه آیت ا… محی الدین حائری شیرازی، سالن ورزشی بعثت و افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مناطق یک و شش شهرداری شیراز، با تقدیر از همراهی مسئولان استان فارس و مدیریت شهری، گفت: امروز در شهر شیراز، شاهدیم یک موضوع مهمی موجب شده است، کارهای استان پیش رود و منجر به امیدآفرینی شود و آن هم برادری و تعامل بین دستگاه های مختلف و شهرداری است و نمونه آن، ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان است که همزمان با دهه فجر، افتتاح می شود.

امین حسین رحیمی، با اشاره به همکاری شورای شهر و شهرداری شیراز، تصریح کرد: این همکاری، موجب پیشرفت پروژه ها و تحقق خواسته های مردمی می شود. رحیمی گفت: همین مسیر، باید ادامه یابد چراکه استان فارس و شهر شیراز، لایق بیشتر از این هستند، روز به روز شاهد  ارائه خدمات بهتری به مردم خواهیم بود و به ویژه در دهه فجر، آرمان ها و اهداف امام محقق شود.وی، افزود: از استاندار فارس و مدیرکل دادگستری فارس که نماینده دو قوه اجراییه و مقننه هستند و همچنین شهرداری شیراز که در پروژه های شهری حضور دارند، تقدیر و تشکر دارم.وزیر دادگستری، تصریح کرد: این همکاری بین قوه مقننه و مجریه، بویژه در مجتمع های شوق زندگی که با همکاری دستگاه های مختلف است، جای تقدیر دارد و معتقدیم این مجتمع های شوق زندگی در سراسر کشور، باید تشکیل شود.

*همدلی و وحدت شورای شهر و شهرداری شیراز، منجر به پیشبرد پروژه ها شده است.

استاندار فارس نیز در این مراسم، گفت: شهرداری شیراز، پروژه های مهم مختلفی در مناسبت های مختلف دارد و شاهد حضور پررنگ آن در مناسبت های مختلف هستیم.محمدهادی ایمانیه، تصریح کرد: در برخی از شهرهای کشور، به دلیل اختلاف نظر شورا و شهرداری، منجر به کند شدن پروژه ها می شود، اما در شیراز، این موضوع وجود ندارد و شاهد وحدت، همدلی و روند خوب اجرای پروژه ها هستیم.

وی، افزود: امید است این پروژه ها، به خوبی و با همکاری ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت و بهتر پروژه ها باشیم.استاندار فارس، خاطرنشان کرد: خط سوم انتقال آب شیراز نیز بزودی توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) آغاز می شود و در خصوص  راه آهن شیراز و بوشهر نیز ۱۰ قطعه به قرارگاه واگذار و زودتر به دست مردم برسد.

*افتتاح محور جنوبی حضرت آیت ا… شیرازی به طول ۸ کیلومتر

شهردار شیراز، در این مراسم گفت: ۴ ماه پیش، هیئت دولت به استان فارس و شهر شیراز، سفر داشتند و توسط شورای شهر و شهرداری شیراز، برنامه مهر ۱۴۰۱ تا مهر ۱۴۰۲ تدوین و در این مدت، ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تقدیم به مردم شیراز شد.

محمدحسن اسدی، ادامه داد: در ادامه وزیر کشور به جهت امید آفرینی و اینکه در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و خبرگان رهبری ششم هستیم بر امید آفرینی تاکید داشتند و لذا در راستای امید آفرینی، ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه تعریف شد و به بیش از ۵۸ هزار میلیارد  تومان ارتقا پیدا کرد.

وی، تصریح کرد: این مهم، نتیجه همدلی، وفاق در سطح استان و شهر شیراز و در راس آن استاندار فارس و امام جمعه شیراز است.

شهردار شیراز، اظهار داشت: افتتاح محور جنوبی حضرت آیت الله شیرازی، به طول ۸ کیلومتر با ۴ تونل به ارزش ۳ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان و مجموعه ورزشی بعثت و سالن ورزشی تنیس روی میز در شهر شیراز، از مهم ترین  پروژه هایی است که همزمان با دهه فجر به افتتاح رسید.

*پروژه های شهرداری شیراز از نظر کمی و کیفی بی نظیر است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز نیز گفت: شهر شیراز، به عنوان سومین حرم اهل بیت، از دیرباز مهم ترین شهر و شهر فرهنگ، هنر و ادب بوده است و لذا اهمیت شهر شیراز، در چهار راه جنوبی کشور و ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، تاریخی، مباحث گردشگری، علمی و… بوده است.

رضا محمدیان، افزود: طی یکسال گذشته، شهرداری شیراز از نظر تعداد پروژه ها، از نظر کمی و کیفی کم نظیر است.وی، خاطرنشان کرد: پروژه محور جنوبی آیت ا… حائری، از نظر فنی مباحث زیادی داشت و امروز این راه به بهره برداری رسید و در نیمه اول سال آینده، ضلع شمالی به بهره برداری می رسد.

عضو شورای شهر شیراز، گفت: امروز در شهر شیراز، تعداد پروژه های عمرانی و ابعاد آن، نشان می دهد که اگر بحث های حاشیه ای، کنار گذاشته شود، می توان کارهای بزرگی انجام داد و مردم، قدردان خواهند بود.

به گفته محمدیان، نیاز است امروز طراوت و امید و شادابی، با اجرای پروژه های مختلف به مردم داده شود.

*پروژه آیت ا… حائری ادامه یک محور مواصلاتی مهم شهر شیراز است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز گفت: پروژه آیت ا… حائری، ادامه پروژه شهید سلیمانی و یک محور مواصلاتی مهم در شمال شهر شیراز، به عنوان اتصال شمال غرب به شمال شرق شیراز و ترافیک روان شهر است.

سردار اسدا… زمانی، تصریح کرد: این پروژه، از نظر فنی خاص بود و رانش هایی که در کوهسار مهدی شاهد بودیم، وضعیت خاصی را به این پروژه داد و با توان مهندسی که در مجموعه کشور، شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وجود داشت، موفق به اجرای آن شدیم و رانش ها، مهار شد.

وی، ادامه داد: ضلع شمالی این پروژه در سال آینده، افتتاح خواهد شد و ۳.۵ میلیون نفر ساعت کار، بدون حادثه در این پروژه داشتیم که یک رکورد است،زمانی، اضافه کرد: قرارگاه سازندگی، در بیش از ۴۰۰ پروژه، در ۳۱ استان کشور مشغول خدمت است و ۲ پروژه بزرگ دیگر زیرگذر گویم و ادامه خط مترو فاز دو از میدان امام حسین تا کلبه سعدی را در دست اقدام دارد و امید است  در زمانبندی به افتتاح برسد.

true
true
رونمایی و کلنگ زنی ۶۷۱۲ میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true