×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند فارس

رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند فارس، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند استان فارس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که هم‌اکنون در حال برگزاری است، خبر داد.

به گزارش شهر مردم، محمد ثابت اقلیدی گفت: این طرح، یک طرح جامع هوشمندسازی استان فارس است که در ابتدا از بافت تاریخی شهر شیراز و در نهایت به استان فارس خاتمه پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه این طرح تلفیقی از تاریخ و خدمات الکترونیک است، افزود: این طرح تمامی تاسیسات گردشگری و اماکن گردشگری را یکپارچه می‌سازد و از طریق نرم‌افزار و سایت در دسترس تمامی مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: همزمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، علاقه‌مندان زیادی از غرفه فارس با سازه بسیار زیبا و مفهومی بازدید کردند.

ثابت اقلیدی بیان کرد: غرفه استان فارس با متراژ هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های نمایشی است که در نمایشگاه تهران قرارگرفته است این غرفه در سالن b۳۸ میزبان علاقه‌مندان است.

ثابت اقلیدی همچنین بیان کرد: غرفه استان فارس با استراتژی اجرای طرح «مثلث نور» و با شعار «فارس به شما خوش‌آمد می‌گوید» در نمایشگاه گردشگری پایتخت حضور دارد.

true
true
رونمایی از طرح دانش‌بنیان گردشگری هوشمند فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true