×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
راکیتیچ به مودریچ: به اینجا بیا!

راکیتیچ به مودریچ: به اینجا بیا!،ستاره کروات الشباب عربستان از لوکا مودریچ خواست در صورت جدایی از رئال مادرید راهی لیگ عربستان شده و با او هم‌تیمی شود.

به گزارش شهر مردم، ایوان راکیتیچ یکی از ستارگان بزرگی است که راهی لیگ عربستان شده و پیراهن الشباب را می‌پوشد. این هافبک باتجربه کروات در گفت‌وگو با سایت عرب‌نیوز عربستان پیام روشنی برای مودریچ داشت. او از اسطوره رئالی‌ها خواست در صورت جدایی از این تیم، راهی لیگ عربستان شده و با او هم‌تیمی شود.

راکیتیچ گفت: اگر مودریچ از رئال مادرید جدا شود، دو دقیقه بعد از اعلام جدایی‌اش با او تماس خواهم گرفت و هر اطلاعاتی را که بخواهد درباره الشباب و لیگ عربستان به او می‌دهم تا به حضور در این لیگ متقاعدش کنم.

راکیتیچ در ادامه خطاب به مودریچ (با شوخی) گفت: مودریچ اگر به تیمی عربستانی غیر از الشباب بپیوندد با من به مشکل برخواهد خورد.

او در پایان گفت: این تصمیمی است که خود مودریچ باید بگیرد. اگر او بخواهد یک فصل دیگر را هم در رئال باقی بماند به نظرم برایش جالب و زیبا خواهد بود و باید از این فرصت بزرگ لذت ببرد.

راکیتیچ ۱۲ سال در تیم ملی فوتبال کرواسی با مودریچ همبازی است و رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با ستاره رئالی‌ها دارد.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید بازی می‌کند و همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیمش بوده است. او جایگاه خاصی نزد هواداران رئال دارد و گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی‌اش در تابستان زیاد است. قرارداد مودریچ تابستان سال جاری به پایان می‌رسد و باید دید که آیا او که جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست داده است، در نهایت با کهکشانی‌ها می‌ماند یا از جمع آنها جدا خواهد شد.

true
true
راکیتیچ به مودریچ: به اینجا بیا!
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true