×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
درخواست رئیس سرویس مخفی بریتانیا از روس‌ها برای بریتانیا از مسکو

درخواست رئیس سرویس مخفی بریتانیا از روس‌ها برای جاسوسی از مسکو، رئیس سرویس مخفی بریتانیا در اظهاراتی بی‌سابقه از روس‌ها خواست با هدف آنچه که وی پایان جنگ اوکراین دانست، علیه مسکو جاسوسی کنند.

 

به گزارش شهر مردم، سر ریچارد مور رئیس سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا موسوم به ام‌آی۶ در اظهاراتی بی سابقه از روس های به گفته وی وحشت زده از جنگ با اوکراین، خواست که برای این کشور جاسوسی کنند.

وی در این اظهارات گفت: «دست در دست ما بگذارید و برای کمک به بریتانیا و با هدف پایان جنگ و خونریزی از روسیه جاسوسی کنند».

به نوشته اسکای نیوز، اظهارات رئیس سرویس جاسوسی بریتانیا فاش می کند که از زمان آغاز جنگ در اوکراین، لندن از این موقعیت استفاده کرده و از روس های بسیاری برای جاسوسی علیه مسکو استفاده کرده است.

ریچارد مور که این اظهارات را در سفارت بریتانیا در پراگ پایتخت چک بر زبان می آورد با یادآوری وحشتی که شوروی سابق در دل روس ها ایجاد کرده بود، خطاب به آنها خواست که براساس اعتقاداتشان عمل کنند.

وی ادعا کرد: «امروزه بسیاری از روس ها در سکوت از دیدن ارتش خود که شهرهای اوکراین را با خاک یکسان می کنند و خانواده های بی گناه را آواره کرده و هزاران کودک را می ربایند، وحشت زده می شوند.»

به نظر می رسد اظهارات مستقیم مور خطاب به روس ها که به نوعی استخدام جاسوس بشمار می رود، بیشتر با هدف بکار گیری افسران اطلاعاتی، امنیتی و نظامی ناراضی روس باشد.

به نقل از ایرنا، وی در پایان خاطرنشان کرد: درهای ما همیشه باز است و محتاطانه و حرفه ای پیشنهاد کمک آنها برای پایان جنگ اوکراین را می پذیریم. اسرار آنها همیشه نزد ما محفوظ خواهد بود و ما با هم برای پایان خونریزی تلاش خواهیم کرد.

true
برچسب ها : ,
true
درخواست رئیس سرویس مخفی بریتانیا از روس‌ها برای بریتانیا از مسکو
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true