×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
خلق حماسه عاشقان ایران برای ایران

خلق حماسه عاشقان ایران برای ایران، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم ، روز گذشته چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و همه هموطنانی که دل در گرو ایران دارند و آینده این کشور برایشان مهم است، با خلق حماسه ای دیگر پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا بار دیگر برای تعیین سرنوشت خود و عزت و سربلندی و افتخار تصمیم بگیرند.

مردم شیراز نیز همزمان با سراسر کشور از لحظه آغاز انتخابات در شعب رای گیری حضور یافتند و به گفته رئیس ستاد انتخابات استان فارس در همان ساعت نخستین رشد ۲۵درصدی در آمار مشارکت نسبت به دو انتخابات گذشته رقم زدند.

رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: تا ساعت ۱۰ روز انتخابات شاهد افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی میزان مشارکت در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و مجلس ۱۴۰۲ هستیم.

اسماعیل قزلسفلی در حاشیه انداختن رأی خود در شعبه حافظیه شیراز، مشارکت در انتخابات در استان فارس را بالا اعلام کرد و با یادآوری اینکه قیاس نسبت به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و انتخابات مجلس ۱۴۰۲ انجام شده است، گفت: علی‌رغم اینکه فارس استان کشاورزی است و مردم آن این روزها درگیر امور کشاورزی هستند ولی رأی خود را به بعدازظهر موکول نکرده و از همان ابتدای صبح در شعب اخذ رأی حضور پیدا کردند و با شور و شوق خاصی مردم در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت می‌کنند.

*حضور مردم فارس در انتخابات چشمگیر است

‌نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز حضور در انتخابات در این استان را خوب و چشمگیر توصیف کرد.

حجت الاسلام لطف‌ا… دژکام، در حاشیه انداختن رأی خود در صندوق شعبه حرم مطهر حضرت سیدمیرمحمد(ع) در شیراز گفت: شاهد استقبال ویژه مردم از انتخابات ریاست جمهوری بودیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای صبح این حضور پرشور و شکوه بوده است، افزود: همه دلسوزان انقلاب اسلامی مدیون این ملت شریف همیشه در صحنه هستند اما باید تلاش کنیم تا طبق منویات رهبر معظم انقلاب هم حضور حماسی‌تر و پرشورتر و هم انتخاب اصلح داشته باشیم.

* مردم فارس همیشه پا به کار انقلاب هستند

استاندار فارس نیز با قدردانی از حضور پرشکوه مردم استان در انتخابات، تأکید کرد که مردم همیشه پا به کار انقلاب برای مشارکت در انتخابات بوده‌اند.

محمدهادی ایمانیه در حاشیه انداختن رأی خود در شعبه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، با یادآوری اینکه استان فارس به لحاظ تقسیمات کشوری بیشترین تعداد شهرستان‌ها را داراست، افزود: به همین دلایل دست‌اندرکاران انتخابات کار سختی را پشت سر گذاشتند و تعدادی از آنان از شب قبل، در مناطق دورافتاده استان مستقر شدند تا بتوانند از ساعات اولیه کار رأی‌گیری را انجام دهند.

true
true
خلق حماسه عاشقان ایران برای ایران
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true