×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خبر خوب برای کتاب دوستان فارس/ عضویت رایگان در ۲۵۶ کتابخانه عمومی

خبر خوب برای کتاب دوستان فارس/  عضویت رایگان در ۲۵۶ کتابخانه عمومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: هفته کتاب عضویت در کتابخانه‌های عمومی رایگان است و جرایم دیرکرد کتاب نیز بخشوده می‌شود.

 

به گزارش شهر مردم، محمدحسین فیروزی روز دوشنبه در این ارتباط افزود: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی در روزهای ۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه اجرا می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند در این سه روز با مراجعه حضوری به کتابخانه‌های استان یا پرتال کتابخانه های عمومی در سایت samanpl.ir با دریافت کد تخفیف عضو کتابخانه‌های عمومی شوند.

وی اضافه کرد: مدت اعتبار کد تخفیف یک ماه تا ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ است و افراد با عضویت در یک کتابخانه عمومی می‌توانند از خدمات همه کتابخانه‌های سطح کشور استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس درباره طرح بخشودگی جرایم دیرکرد منابع به امانت گرفته شده نیز توضیح داد: در این طرح که از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه اجرا می‌شود، اعضایی که منابع امانی خود را همچنان پس از اتمام تاریخ امانت در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ عمومی بازگردانند دهنده و از بخشودگی جرایم دیرکرد این طرح برخوردار شوند. فیروزی یادآور شد: درس کتابخانه های عمومی در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه ها قابل مشاهده است.

 

true
true
خبر خوب برای کتاب دوستان فارس/ عضویت رایگان در ۲۵۶ کتابخانه عمومی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true