×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حل مشکل شیر خشک در فارس

حل مشکل شیر خشک در فارس، به گزارش فرخنده آشوری خبرنگار شهر مردم ، مدیر نظارت بر فرآروده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با روزنامه شهر مردم از حل مشکل کمبود شیر خشک در استان فارس خبر داد و گفت: در مرداد ماه یکی از کارخانه های تولید شیر خشک دچار مشکل شده و از خط تولید خارج شده بود که در شهریور ماه دوباره با حل مشکل به خط تولید بازگشت.

سجاد شرافت، با بیان اینکه این کارخانه شیر خشک معمولی تولید می کرد، عنوان کرد: با توجه به کمبود شیر خشک معمولی خانواده به سراغ سایر  شیرخشک ها رفته و بیشتر از نیاز تهیه کردند، به همین دلیل شاهد کمبود شیر خشک در استان بودیم.

شرافت با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته حدود ۲۰۰ هزار قوطی شیرخشک وارد استان فارس شده است، تصریح کرد: به طور متوسط روزانه ۲۰ هزار قوطی شیر خشک به استان وارد و توزیع می شود اما چون مردم نگران کمبود شیر خشک هستند و بیشتر نیاز خود تهیه می کنند همچنان شاهد کمبود هستیم، به مردم اعلام می کنیم هیچ کمبودی وجود ندارد و از این بابت نگران نباشند.

مدیر نظارت بر فرآروده های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه اطمینان داد: مشکل حل شده و خط تولید شیرخشک بیشتر از قبل شده است، این کمبود فقط در نوع معمولی شیر خشک بود و در شیر خشک های خاص که نیازمند نسخه است و شیر خشک های یارانه ای یا فله ای هیچ کمبودی نداشتیم، اگر مردم به اندازه نیاز شیر خشک تهیه کنند هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کمی با تاخیر به شرایط نرمال برگشتیم و همین موضوع سبب نگرانی برای مردم شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر سهمیه شیرخشک در داروخانه های شبانه روزی توزیع می شود تا دسترسی مردم راحت تر باشد و در هر ساعت از شبانه روز بتوانند شیر خشک موردنیاز خود را تهیه کنند.

شرافت با بیان اینکه به کارخانه های تولیدی آلارم توزیع داده ایم، گفت: توزیع شیر خشک بیشتر از گذشته در حال انجام است و باز هم به خانواده ها توصیه می کنیم همکاری کرده و بیشتر از نیاز مصرفی خود شیرخشک تهیه کنند تا شرایط به حالت نرمال بازگردد.

true
true
حل مشکل شیر خشک در فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true