×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جدی گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت، سبب توسعه در جامعه می شود

جدی گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت، سبب توسعه در جامعه می شود، به گزارش فرخنده آشوری خبرنگار شهر مردم، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: جدی گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت سبب توسعه در جامعه می شود. سردار سعید کوشکی جهرمی، در نشست هم‌اندیشی با موضوع نقش رسانه در ترویج سبک زندگی شهدا که به همت بسیج رسانه، تشکیل شد، گفت: مردم دو زیست حقیقی و مجازی دارند که بیشتر وقت خود را در زیست مجازی می گذرانند. وی، در پاسخ به ایراد یکی از اهالی رسانه به روند برگزاری یادواره شهدا، افزود: سبک و سیره شهدا در بین مردم، طرفدار دارد، باید کار تربیتی در این زمینه، انجام شود تا این سبک و سیاق، در تمام جامعه رشد یابد.

کوشکی، هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تجلیل از تمام فعالان دانست و تاکید کرد: خط کشی سیاسی در دفاع مقدس، ظلم است، دفاع مقدس، متعلق به تمام ملت است. تحلیل و تکریم از همسران ایثارگر، پیشکسوتان، زنان فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهدا، از سری برنامه های این هفته است. مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس به فرموده مقام معظم رهبری، هفته جشن است، اظهار کرد: باید این سبک و سیاق و سیره شهدا، به نسل جدید منتقل شود و پلتفرم‌های جدید، تولید محتوا شود، همه دستگاه ها، متولی تکریم فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

این مقام مسئول، با اشاره به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در ۵هزار نقطه استان فارس، عنوان کرد: ما نیاز داریم شهدا را به نوجوانان معرفی کنیم، اینکه بخشی از زیست بوم ما، دچار ناهنجاری و دردناک شده است، جدی گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه آن، سبب توسعه در تمام بخش های فرهنگی، رفاهی، تمدنی و غیره می شود.

*بد به حال کسانی که زیر بار مسئولیتی می روند که از عهده اش برنمی آید

در ادامه هادی رضایی، رییس بسیج رسانه فارس، گفت: بدا به حال کسی که بخواهد نامش را از شهدا به شهرت برساند، بدا به حال کسی که خودش را زیر بار مسئولیتی ببرد که از عهده آن بر نمی آیند. وی، افزود: کسانی که بار مسئولیت مردم را بدوش می گیرند اگر بدانند باید در دنیایی دیگر، پاسخگو باشند ، قطعا برای داشتن آن مسئولیت، به هر کاری دست نمی زنند.

 

true
true
جدی گرفتن فرهنگ ایثار و شهادت، سبب توسعه در جامعه می شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true